Followers

Friday, April 02, 2010

tinta terakhir

nak berumah tangga berapa lama ya dirumah? sehari? dua hari? tiga hari? empat hari? lima hari? enam hari? atau seminggu? baik ko tulis ja kau tak nak balik UKM terus izan oi. senang orang nak baca. ni nak juga tulis sampai hari pertama ke hari ke tujuh kan. biarlah. kejap eh kejap.

sambil-sambil install tune-up.

dah selesai pembentangan pengurusan strategik tadi. so, out of 5 kami dapat 3.8. jadi la kan. berbaloi dengan usaha yang tak seberapa. sekadar melepaskan peluh yang mencurah ke pokok kaktus. masin pokok kaktus aku. HAHAHA. ok,orang tak gelak. tak funny hokey! hanya tinggal nak print kerja marketing esok dan hantar pengesahan kolej bersama gambar berukuran pasport dua keping. kalau ukuran  poster tak boleh ke? baru jelas sikit muka aku kan. boo izan boo. tak lawak.

.
.
.
.
.
. ok,dah done install trial tune-up. esok baru amek yang real tune-up kat yuni. saja nak try tengok apa jadi if aku guna tune-up.

eh jap.untuk pengubat rindu anda sementara ketiadaan aku nanti....tara...

nah, tatap dikala rindu. jangan malu-malu.aku tak minta bayaran apa-apa. hanya ucapan terima kasih kerana memberi kalian hidangan mata yang indah ini ;)



cukup la setakat ini. takut makin rindu pula nanti. ;) apa tunggu lagi. pergi la tidur. dah tiada gambar nak dijaja. semua nya gambar lama. ini saja yang ada dalam simpanan peribadi. harap anda sudi. sudah aku kata,sudah. jangan tatap lama-lama. nanti muntah.

3 comments :

  1. hehehehehhehe..jalan baik2 izan...jatuh bgun sendri yeee

    ReplyDelete
  2. hehehehehhehe..jalan baik2 izan...jatuh bgun sendri yeee

    ReplyDelete
  3. HAHAHHAHAH

    MENDE pengomen ko, komen sama atas neh?
    hahhahhahah















































    kawin tahun dpn best gak
    kan?
    ekekkekeke =)

    ReplyDelete

leave me some words ;)