Followers

Tuesday, April 20, 2010

umairah merah ;)


kau main hati,dengar sadarmu,kau tinggal aku. pernah ku mencintaimu tapi tak begini...kau khianati hati ini kau curangi aku...T____T. sob sob sobriii...HAHAHA.tetiba masuk nama sobri dalam blog aku. eh aku ada kawan nama sobri masa kat asrama semai bakti trolak dulu.mana la dia sekarang ni.

PENGUMUMAN SEBENTAR
kepada kawanku yang bernama sobri kalau anda baca blog saya ni harap anda boleh la mencari saya disini atau tinggalkan komen berserta nama. sebab kalau tak da nama nanti saya tak kenal awak. oh sobri..lama benar tak dengar berita dari anda T__________T.

lirik lagu yang kat atas tu,tak da kena mengena pon dengan diriku yang sedang dilambung ombak asrama dan bahagia walaupun kau nampak aku bermuka ketat dua tiga jam yang lepas. itu sebab CIBRIT which is stand for cirit birit. aduh,serius penat kalau sakit perut ni. nak kena ulang alik ke tandas. kalau aku pakai pampers lain la cerita. nyahtinja ja dalam tu. tapi euwwwwwwwww..

petang tadi janji dengan bangla tu nak ambil buku yang aku hantar fotostat semalam pukul 4,sekali hujan pulak. tunggu sampai hujan berhenti tapi tak nak berhenti gak. alih-alih aku redah je hujan yang tinggal celah gigi dinasor tu nak pi ambil gak buku tu. sebab aku pinjam buku yuni nak fotostat. kalau buku aku takpe. nanti dia nak study lagi. kan dah menyusahkan dia plak nanti. parking tepi jalan betul-betul tepi kedai fotostat tu. pergi ambil buku sekali tengok temban jadi warna kuning.

kenapa? dia kan warna merah. like umairah...(umairah is my anak buah) kenapa tiba-tiba jadi kuning-kuning cair gitu? aku tunggu punya tunggu..patut la. tepi jalan tu ada lopak. sekali kereta lalu kat lopak tu habis bersimbah air kuning ke tembam. dua kereta lalu,dua kali la tembam kena. tu belum kereta ketiga,keempat dan seterusnya..haish tembam. apa la nasib kau. dah la tuannya nyaris-nyaris nak kena simbah dengan kasih sayang oleh bangla. ni kau pula kena simbah dengan air kuning lagi menjijikkan. nanti kita mandi eh? guna jakuzi. oleyh!

okey. sesi luahan perasaan petang ni TAMMAT. anda boleh kembali kepada kerja masing-masing. kita berjumpa lagi malam nanti untuk sesi bersama doktor love ;) sapa lagi kalau bukan?

kami jemput khas dari angkasa lepas...ini doktor sakit jiwa anda. kepada sesiapa yang tak rasa senang perut sebab entry-entry lepas boleh buat rujukan kepada beliau. sangat menyenangkan hati dia ni.


p/s: love u but its hurting me. T_____T

6 comments :

leave me some words ;)