Followers

Friday, April 16, 2010

♥ u ♥ u ♥ u ♥ u ♥ u ♥ u

selesai exam OB rasa macam nak berpoya-poya dengan buaya. kenapa buaya? buaya darat ada? HAHAHA. okey i got one. but dah mati sebab i pukul dengan hati malam tadi. tiba-tiba hati aku pula yang macam terpukul. aku ke? dia tulis untuk aku ke? ke dia tulis untuk diri sendiri or dia hanya mentulis dengan hati. saja mahu mentulis seperti mana orang lain mentulis di status mereka. sebagai contoh aku ada tulis

izan salleh ♥ u.

seindah namamu ;)

saja aku nak rasa bagaimana meluahkan apa yang tersimpan di hati pada khalayak ramai. jadi nya aku malu sendiri mahu komen status aku sendiri. kalau ada orang komen pon aku takkan komen kembali status ini. ini kan pula status yang tak di komen sesiapa tiba-tiba si pengepos status komen sendiri. berkata-kata di dalam hati kah? biarlah,kau sibuk apa izan. kan sudah bilang jaga tepi kain kau sama laki kau sahaja. kalau orang nak laki kau baru kau tarik kain orang tu. sambil kata "kalau akak nak dia boleh,tanya pada dia sendiri. dia mahu akak atau saya" penggunaan akak menunjukkan aku hormat pada dia. bukan sebab aku nampak muda atau dia nampak tua. hoi mulut ni nak kena letak cili boh gamaknya.

mr.izan,u pilih i kan? kalau u tak pilih pon i akan pilihkan diri i untuk u ;) HAHAHA gila desperate kau ni izan. lagi satu kenapa nak kena pesan kat i buat itu dan ini. i rasa i boleh jaga dia. dan i mampu nak jaga dia dan dia pon bahagia. kalau kau sayang dia kenapa dulu kau tak jaga. orang kata,dah terhantuk baru nak terngadah. lain kali cuba lihat benda apa yang ada depan mata,jangan duk melilau cari benda yang tak ada depan mata. kita pon tak sesempurna mana sampai nak cari benda yang sempurna untuk kita. ukur baju di badan sendiri jangan ambil badan MEGAN FOX. sure la tak muat.

okey,dah izan dah. suka emo sendiri walaupun tak da kena mengena dengan diri pentulis. ini hanya pantauan kehidupan dari pandangan mata aku sahaja. kalau kau rasa pandangan kau berbeza dengan aku. ya! kita berbeza kerana aku bukan seperti kau dan kau juga tak kan jadi seperti aku.

♥ u ♥ u ♥ u ♥.............

p/s : entry ini jangan di salahertikan. aku menulis bukan kerana nama. tapi kerana cinta. WAHAHAHA... sweet la kau izan ;)

5 comments :

  1. hheeh...xpe..kite prtahankn hak kite

    ReplyDelete
  2. peach oooo peach..
    mari kite perah buah peach jadikan air asam boi..hahahahaha

    p/s~komen ade kaitan x? eh i love u too la izan..aku pon nak meluahkan perasaan aku jgk..

    ;p

    ReplyDelete
  3. mengapakah?

    izan, nak hadiah... ngeeeeeee...

    ReplyDelete
  4. saya suka sangat ayat awak... "da terhantuk baru nak terngadah".. (^^,)

    ReplyDelete
  5. nurulain-->ya,kita harus berjuang! hahaha

    atee--> oleyh! hahaha

    acan--> nah hadiah kau! ;P

    anon--> biasala,kita manusia memang tak pernah puas dengan apa yang ada depan mata ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)