Followers

Monday, April 12, 2010

i love izan



okey,webcam always lied! HAHAHA

demam dah hilang. tiba-tiba je dia hilang macam chipsmore.kejap ada kejap tiada. lepas atie belikan ubat batuk sama ubat selesema terus ok. telan ubat selesema sebijik, ubat batuk setengah botol, antibiotik 2 kali makan,ubat demam berkali-kali terasa seperti dilahirkan semula dan hilang segala ingatan yang lama. HAHAHA

blah kau! dah buat salah tak nak ingat kan? SORRY kepada sesiapa yang terkena tempias emotional tak stabil time demam aku yang lepas. sejak dua menjak ni mulut makin jahat,otak dah tak betul. even nak say hai or sorry pon susah. mana izan yang dulu ni. mana dia pergi? kau pergiii..(oh lagu aizat plak muncul)

rasa macam kalau KAU beri aku peluang untuk pusing kembali waktu,aku mahu kita seperti dahulu. i meant it .

4 comments :

  1. ngah exam kan..bgus la dah sihat...

    ReplyDelete
  2. da sehat ey??

    napa ko makin kurus ni izan?apa rasia??

    ReplyDelete
  3. violet--> hang ja kata lgu tu. kawan aku semua kata aku maikn gemuk la. haih!

    ReplyDelete

leave me some words ;)