Followers

Wednesday, April 21, 2010

panadol


oh,patut la 2,3 hari ni mood macam nak ke longkang je. rupanya nak datang bulan. malam tadi dalam pukul 4 pagi baru aku boleh tidur. golek ke kiri tak best,ke kanan tak besh. terlentang tak besh. last-last aku tertonggeng terus. menahan period pain yang maha dasyat. esok bangun bantal,selimut and pinky semua kat lantai. T_____T>. haish,apa la nasib menjadi perempuan yang selalu kena period pain ni. haip! mulut tu biasa tu. asyik tak pernah bersyukur ja. cuba kau bayangkan orang yang tak ada period. macam mana? atleast kau period menandakan masih subur dan mampu untuk melahirkan zuriat nanti. ALHAMDULILLAH. syukur saya kehadrat ILAHI kerana memberi kesakitan ini yang mana mengingatkan saya kepada NYA.

oleh kerana aku malas nak layan perut yang mengada ni, aku telankan jua panadol menstrual dua biji,kalau tak telan alamatnya terbongkang la atas katil melayan period pain aku ni. esok dah la ada paper. kena gagah juga melekat kat meja. duk tekan kalkulator dan menconteng arang di muka. eh-eh silap. mentinta sebaris ayat demi ayat. blogwalking? lepas exam aku buat okey. kang tak lepas pointer 3.0 sapa nak jawap? blog nak tolong jawapkan? ha,meh sini tolong habaq mai sikit kat cek.

malam ni nak kena tidur lambat lagi. ada lagi 5 bab tak sentuh. oleyh!

2 comments :

  1. selamat berexam..guud luck LD

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hm, acan pun emosi terganggu, kepala pening, period pain kah?

    ReplyDelete

leave me some words ;)