Followers

Wednesday, April 21, 2010

sekian



jika kau fikirkan kau boleh,kau hampir boleh melakukan,jika kau fikir kau menang,YA ENGKAU MENANG. wahahaha. suka hati la. nak kata apa or nak fikir apa. mak aku kata,

" adik,kalau senang sangat hidup ni,tak besh. kalau semua benda kita nak boleh dapat depan mata baik tak payah hidup. hidup perlukan cabaran. kutukan membuatkan kita sedar kita tak sempurna. dan menyebabkan kita mahu berubah kearah yang lebih baik. walau apa pon orang kata pasal kita,kita kena sabar. kalau dia kutuk fizikal kita bermakna dia tak redha dengan ciptaan YANG MAHA PENCIPTA dirinya juga. mak pernah ke ajar adik buat jahat dengan orang,kalau mak ada ajar. mak minta maaf. salah mak. adik faham tak? "

waaaa.kenapa mak yang kena minta maaf. adik yang salah. adik yang pi layan semua tu. mak tak pernah ajar adik buat jahat dengan orang.

kepada sesiapa yang ada terasa hati dengan mana-mana entry di dalam blog ini. saya dengan RASMINYA memohon maaf.saya tak berniat lansung untuk menjalinkan sebarang hubungan dengan anda atau sesiapa. saya tidak pernah mencari anda atau terhegeh-hegeh add anda di mana-mana laman sosial. kenapa cari saya kalau hanya nak menjadi lawan. saya harap agar hentikan segala kutukan membina yang anda berikan. hentikan dari membaca apa-apa entry dari blog saya mahupun ke wall page saya kalau tak suka. saya juga akan berbuat demikian terhadap anda. apa kata anda remove atau block sahaja saya dari list friend anda jika tidak suka. saya merendahkan diri di sini. saya kalah,dan anda menang.

3 comments :

  1. yeay!
    izan cool atie lg cool..
    oleyh!

    i juga sorry la sebab tulis kat wall u aritu..feeling hot yg x dpt dibendung..huhu..

    ReplyDelete
  2. lor...napa ni izan??aku ada buat jahat ngan ko ke zan??

    sory la zan..

    adik mintak mahap ye kak..

    ReplyDelete
  3. atee--> LANtak la... hahaha
    cepat sikit balik,dah rindu ni. erk???

    violet--> hoi,ko yang kakak aku. HAHAHA

    ReplyDelete

leave me some words ;)