Followers

Tuesday, April 27, 2010

hitam itu menawan


abaikan pin tudung yang senget. sebab perasaan dalam diri yang mengatakan aku nampak HOT dengan warna hitam telah menguasai diri.

tak perlu banyak warna dalam hidup jika kau tak suka dengan pelangi,
kenapa perlu ada hitam kalau kau tak pernah kenal putih,
kenapa perlu tanya persoalan yang sama sedangkan kau tahu apa jawapan nya.

okey feeling penyair jalanan dah tamat. saja ja nak praktik kata pujangga di pagi hari. HAHAHA.paper pengurusan strategik jam 3.30 petang. makin lambat waktu exam,makin lambat la aku study. and this is a schedule entry. saat membaca entry ini aku mungkin sedang jemur baju di ampai atau sedang mandi dengan lama. sebab mandi dalam jangka masa yang lama adalah terapi yang terhebat selain tidur tanpa gangguan.

sebelum anda ucapkan selamat pagi. mari aku katakan dahulu. ALLHAMDULILLAH aku masih ketemu pagi. good morning ;)

4 comments :

  1. hitam kgemaranku,,

    waa 1st! rasa nk nges.. huhu

    ReplyDelete
  2. apa? apa? aku x paham sajak2 ni


    remaja suka pakai kot
    biasalah jiwa remaja ni kita tak paham... KITA = ORG TUA


    hahaha

    Entri Terbaru:
    Pecah Kaca Pecah Gelas, Sudah Baca Harap Balas

    ReplyDelete
  3. pin senget style baru kah? ;p
    oh adakah selendang saya? saya ingatkan dah jatuh dan terbang melayang entah ke mana2..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. hehe pin senget...nk tiru gak la...bole x??haha ;p

    ReplyDelete

leave me some words ;)