Followers

Wednesday, April 21, 2010

sakit pinggang

guruh dah berbunyi-bunyi dah tu. dah macam nak hujan pula. perut pon ikut sama berbunyi. dah la lunch aku tadi keluar balik dek gara-gara period pain. terus jadi lapar tahap nak makan telur burung unta dah ni. haish, kalau la dapat bubur chacha ke,bubur kacang hijau ke tak ke sodap layan petang-petang ni. tiba-tiba terasa macam nak balik rumah. kalau rumah aku 5 minit jalan kaki dari UKM dah lama aku balik.

tengok buku sains pengurusan pon semacam dah tiada nafsu dah ni. nak kena rebus buku tersebut lalu dibuat air baru nak dapat masuk semua dalam kepala gamaknya. oh,perut dah tak sakit. cuma tuan dia ja yang sakit-sakit pinggang. eh jap-jap. kenapa kalau first day period aku selalu sakit pinggang eh? sebab dah tua ke apa? korang ada tak sakit-sakit pinggang time first day period? ke aku sorang je? kalau aku sorang je..ADAKAH???


dah,tak payah nak guna CAPS LOCK ko tu banyak-banyak kali. oh,atie dah mesejmintak jemput dia kat komuter. cerita secara automatik TAMMAT. ;)

5 comments :

  1. anda memerlukan lebih kalsium untuk tulang pinggang anda...

    ReplyDelete
  2. ala..biasalah izan..normal kes ok..

    ReplyDelete
  3. lepas dh rebus buku..
    bgtau tow kat sinieyh brkesan or x..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. aku first day period sebijik macam org lepas bersalin...gila tak hot!!

    dengan pinggang sakit gila..jalan memang terbongkok2 sebab tahan sakit period pain...waaa...terharu jadik wanita..aahahah

    ReplyDelete
  5. acan : kene minun susu la eh. ;P

    jiehan : okey,ingatkan i je yang tak normal. hahaha

    ghostone : erk,tak jadi buat,sebab heater rosak. HAHAHA

    violet : nasib ko terharu. aku dah termengadu dah ni. HAHAHA

    ReplyDelete

leave me some words ;)