Followers

Friday, April 09, 2010

aku ibarat melukut di tepian laut

mai mai mai..mai singgah mai. ada kerepek ubi,ada kerepek pisang dan ini ha ada orang nak start merepek. bangun pagi duk tunggu air dimasak oleh heater sambil mentuang nescafe ke dalam mug apa kata kita muhasabah diri dulu. semalam sikit punya awal aku tidur. hamprak tak study. pagi tadi mr.izan kejut solat subuh pon aku bangun solat je. then kejut atie,aku bantai tidur balik. woah! what a lovely study week i have.


tahap keselesemaan telah menurun tapi kahak di tekak mula merayap. kenapa la kau nak demam time-time aku nak exam ni izan. kau demam la bulan depan ke,bulan-bulan depan ke bulan-bulan-bulan depan ke. argh! minah annoying dah start... haish. eh,macam bunyi mengeluh saja tu. bukan-bukan. ini bukan mengeluh hanya mengadu domba takkala mengada. sejak-sejak demam ni (padahal baru semalam je rasa badan tak sihat) asyik sensitif ja. kawan tak ajak pi makan nak sentap, kawan makan kawan nak sentap, kawan lupa kawan nak sentap. asyik sentap je,lempang nak? HAHAHA.

mr.izan selalu dapat ayat tu. lempang nak? motif? ok,kali ni ade motif. nak manja-manja. HAHAHA. geli geli dan geli lagi. geli la,mak suka okey you alls geli geli denngan mak. sejak bila register nak jadi nyah? semalam.

dulu jalan kaki sama-sama ke kelas. dulu makan sama-sama. dulu kalau tak jumpa sehari rasa rindu. sekarang kau pergi la kelas kau sendiri apa kena mengena dengan aku. kau makan la apa yang ada. perut kau bukan perut aku. nak jumpa pon aku dah rasa segan. sebab dah lama tak bertegur sapa. nabi MUHAMMAD pernah pesan,kalau tarik muka dengan sesiapa sekali pon,jangan lebih dari 3 hari. lepas tu sure susah nak elok balik. 

kesimpulannya,atie jom pi makan. aku dah lapar ni. eh jap-jap. atie dah tak main dah blog-blog ni. dia curang jap. pi main guli pula. okey,not funny. i lupa la link baru atie main ape ntah. nanti dia bangun i tanya ok. sebab i ni kan buta IT, not friendly, tak best, sangat annoying dan seangkatan dengannya. sebab tu atie je nak kawan dengan i. kan atie kan? pang! mulut sangat busuk! bad word!



p/s: never feel like i wanna have my past back.

3 comments :

leave me some words ;)