Followers

Thursday, May 20, 2010

The Back-Up Plan


lakonan JLO (zoe) dan Alex O'Loughlin (stan) yang sangat romantika bulan maduka dan diselangi dengan adegan lucu membuatkan aku tertarik membuat review. introduction dan nak gah tu. mari kita lihat review dari aku. ingat ya. ini review dari aku. so,suka hati aku nak tulis apa. di ulang. ini review dari aku. okey? ke nak kena ulang lagi sekali? INI RIVIEW DARI AKU.

zoe yang memiliki sebuah kedai pet dalam bahasa senangnya kedai binatang. zoe merasakan dirinya sudah lengkap. tetapi masih belum ada boyfriend untuk memiliki cahaya mata. lalu dia mengambil keputusan untuk menyuntik masuk sperm ke dalam kawasan peranakan beliau. minta maaf di sini. aku bukan budak medic so tak berapa nak tahu istilah orang2 medic ni. yang aku tahu dia buat suntikan sperm ke dalam saluran vagina dan membolehkan dia mengandung tanpa melakukan hubungan seksual. aku ni kan budak kira duit je. taraf duduk kat meja kira berapa untung,berapa rugi. bukan nya hebat sangat nak paham istilah medic ni. HAISH! cari pasal lagi.... T___T

okey,kita sambung. setelah melakukan "suntikan bayi tersebut" zoe menahan teksi untuk pulang ke rumah. dan  teksi yang di tahan zoe direbut oleh stan dan di sinilah mereka bertentang mata. pertama kali ku melihat mata sidia...bla bla bla... dan mereka berebut sampai teksi tu blah dan dua-dua tak dapat. okey,macam mana tu? ko tengok la sendiri. malas nak taip.

stan telah tertarik dengan zoe dan cuba untuk memikat zoe. tetapi zoe sedar bahawa stan tak kan boleh menerima seorang perempuan yang bakal mengandung. dan disini berlaku nya konfik seperti cornflake. oleh kerana dah maghrib,korang pergi la download jap cerita The Back-Up plan tu. nanti lepas maghrib baru tengok k. holeyh!

sebelum terlupa. aku sudah tergoda dengan ini lelaki. ohmaidior...grrrrrr...

p/s: malam ni makan nasi goreng belacan.

with❤:izan®

3 comments :

leave me some words ;)