Followers

Sunday, January 03, 2010

aku hanya ingin mencuba


ok,setelah di tunjuk ajar oleh miss syarinie amran,akhirnya aku berjaya! hahaha...aku jeles tengok pic lam blog dia besar-besar. akhirnya berjaya! thanks sya. ;)

ok,hari ni pon entry pendek-pendek ja ya. sila jangan tanya kenapa. dah macam nak tanya ja tu. sebab bila duduk di rumah. tak kira la rumah kakak aku or rumah mak ayah aku or bakal rumah aku sendiri nanti,mungkin aku akan ke-malas-an untuk berblog. sila jangan doakan aku tak da rumah plak nanti. aku tumpang rumah korang. hahaha

pagi
1.lompat dari blog ke blog. yang aku komen hanya blog yang aku dah biasa or blog baru aku folow. blog yang aku rasa macam malu-malu kucing ja,aku skip untuk komen. i kan pemalu... hehehe
2. belum makan dan mandi

tengahari
1. nak blaja masak spaghetti dari kakak aku.
2. mungkin tgk tv.

petang
1. ok,dah tak tahan nak melabur.

p/s: mak,ayah,acik and isha ke hot spring lagi!



13 comments :

  1. hii izan..cantik pic besao2..
    ape kate join contest nih..http://hannahtalent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mai aku ajaq buat spagheti ;)
    hahahha

    ReplyDelete
  3. mcm tak ada hati nak tulis je... huhu...

    ReplyDelete
  4. tak komen blog aliapeng pon...

    ReplyDelete
  5. sy pernah wat spageti gak..best2..hahah...(puji diri sendiri...)

    knp x ikut gi hotspring..?

    ReplyDelete
  6. kamu melabur petang ekkk?
    CC pagi.
    org xramai.
    ngeeee..

    ReplyDelete
  7. OIT! MELABUR TU AJAK2 LA SKALI..

    ReplyDelete
  8. Mr.Homosapiensz-->sebab ada di u. diorg semua di rumah. huhuhu

    cc-->tak la,entry di taip di pagi hari. so tak sempat nak pikir aktiviti petang. hahaha

    ReplyDelete
  9. Mr.Homosapiensz-->sebab ada di u. diorg semua di rumah. huhuhu

    cc-->tak la,entry di taip di pagi hari. so tak sempat nak pikir aktiviti petang. hahaha

    ReplyDelete

leave me some words ;)