Followers

Sunday, January 31, 2010

pelancaran blog baru

masih di rumah kakak aku,tu yang boleh senang lenang buaya bujang senang menggunakan internet yang tahap kura-kura naik basikal sebab laju sikit dari wi-fi di kolej. nak update pasal terengganu but belum ada mood. masih dalam mood merepek makan kopok lekor terlalu banyak. rasanya kalau banding muka keropok dengan aku sama ja. cuma keropok sedap di makan. aku? hanya sedap mata memandang. kan? yes! hanggukan pertama di situ aku telah terima. actually aku masih dalam mood teruja sebab telah bertukar dari blogspot ke wordpress even cam bongok sikit nak biasakan diri dengan rumah baru ni. but i loikeeeeee... and akan ku kaji sampai ke liang lahad macam mana nak godek-godek rumah baru ni supaya menjadi sebuah rumah angan ku tak sudah di tepi pantai. ok,masa menggodek telah sampai. cau cin cau. esok nak makan lai ci kang!



No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)