Followers

Sunday, January 31, 2010

bila kau tiada aku hilang

selamat petang cinta. pagi tadi dapat wish selamat pagi cinta. so,boleh tak kalau aku nak balas sekarang selamat petang cinta. sweet kan? holoh holoh holoh...dah,usah di layan izan yang dah nak mabuk kepayang sekarang. lagi di layan lagi menjadi-jadi. kita teruskan pengembaraan ke Terengganu.actually aku terlepas satu peristiwa menarik pasal cerita ke Taman Tamadun Islam semalam. kami ke sana dari Pasar Payang menaiki bus. ayah aku kata rekabentuk bus tu macam kereta sorong keranda. pernah nampak tak,kalau orang ramai usung jenazah dari masjid ke tanah perkuburan kan ada kereta sorong jenazah. erk,ke kat tempat aku ja ada? korang kan duk bandar. van mayat ja yang ada kan. tapi rekabentuk bus tu serius cantik gila! besar punya! dari jauh nampak macam bus tu diperbuat dari kayu.kerusi kat dalam bus tu pon kerusi kayu. and yang penting tambang pergi dan balik hanya RM 1. murah kan?

"kerusi kat dalam bus. ana siap boleh landing maut punya."

"merpati dua sejoli. i wish i will get a husband like hj.salleh."

anak-anak buah aku ja dah penuh belakang bus. ok,yang pegang isah tu bukan anak buah. but bapak buah.haha balik dari Taman Tamadun Islam. semua penat and nak marah-marah ja. aku la yang paling asyik nak hamuk satu badan. bulan sibuk nak mengambang time tu. tapi dalam duk nak marah-marah tu sempat juga gedik-gedik amek gambar kan. bukti? nah! tatap sampai puas!

eh silap plak. tapi tak pa la. still keturunan hj.salleh yang penat jaga anak dia sampai bad mood.

ok,dah nak tamat dah. so lambat sikit kot nak update. sebab aku bizi nak pacak tiang masjid sekarang.




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)