Followers

Saturday, January 02, 2010

pagi tadi,sekarang dan sebentar lagi

okey,hari ni aku janji. aku update sikit-sikit ja ni. promise!

pagi tadi.
1.bangun pukul 8.30 sebab adam ter-nyahtinja dalam seluar.
2.kakak aku pi cucuk tambah darah.
3.abang ipar aku pi hantar ana daftar sekolah.
4.di rumah dengan alya dan adam sahaja.
5.tak masak apa-apa pon. sebab kakak aku msg kata dia beli roti canai.

sekarang.
1.update blog secara paling ringkas.
2.cuaca yang tidak menentu menyebabkan aku men-taip entry secara ikan cencaru yang celaru.
3.tengah bergaya ala-ala model bollywood untuk tatapan anda next entry.
4.berusaha untuk memikirkan strategi pemasaran dan tekbik-teknik promosi yang berkesan.

sebentar lagi
1.teman kakak aku pi beli beg sekolah ana dan alya.
2.maybe akan men-shopping-kan diriku dengan barang-barang asas untuk di bawa pulang ke hostel.

p/s: aku verangan mahu jadi model.





15 comments :

  1. boleh je jadi model..model muslimah islam hadhari..

    ReplyDelete
  2. oh mmg xde mslh ko jd model norizan. ko bg je org tuh ukuran pjg kaki ko. confem buleh izan

    ReplyDelete
  3. ewahhh...ne aktiviti harian...shopping untk ila sekali eh..hiih

    ReplyDelete
  4. smart aa blog ni
    da lame xlalu

    ReplyDelete
  5. jadual yg pack lg mantap..siap bercita2 nk jd model tuh..waaa bgs2! =P

    ReplyDelete
  6. tentatif program... selamat kembali ke hostel

    ReplyDelete
  7. model beg sekolah.
    pusat pakaian hari hari

    ReplyDelete
  8. izan

    haha
    arini kan cooti
    pegi r shopping
    hee

    erm
    juz tuka html jer
    y sandart kan 660px
    tuka main kpd 1000
    then buat imabgkan antara 2 column tuh
    cth sya buat column 1 700 px
    then column widget 230px
    ehe
    phm x?
    cuba tgk2 kat wrapper dlm htmlm izan kayh

    ReplyDelete
  9. ehe
    lupa plk nk bgtaw
    izan jum la join contest modelling tuh
    mana taw angan2 jadi kenyataan
    haha
    lagipun kalau izan mng, dkt je nk g shooting free
    hehe

    ReplyDelete

leave me some words ;)