Followers

Sunday, January 31, 2010

susah kan jadi femes


baru aku paham macam mana orang-orang yang femes glemers penat nak link balik blog yang follow diorang. so hari ni aku ter-feeling femes pula bila aku nak kene link balik blog yang dah hampir setahun aku follow di rumah lama sebab gatal nak pinah rumah baru. erk,maknanya di sini bukan aku la yang femes. but korang,sebab aku yang follow korang.

ok,abaikan. aku masih dalam mood teruja di rumah baru. dan semuanya baru. macam perempuan cantik masuk bandar pon ada aku rasa sekarang. hahaha...aku berada di kolej sekarang,setelah berhujung minggu di tepi pantai, terasa macam dah keliling satu dunia sahaja. nampak sangat tak selalu berholiday kau ni izan. tapi memang. mak ayah aku bukan jenis kaki jalan masa diorang muda-muda dulu. ya la kan,nak kena cari duit nak sara anak-anak lagi masa muda-muda. and now anak-anak pula bagi duit kat diorang. cuma aku ja la belum pernah bagi duit lagi...dah kerja nanti,tiap-tiap bulan adik bagi cek kat mak ngan ayah!

ahah! kepada sesiapa yang belum aku follow balik blog korang tu sila sekeh kepala aku kuat-kuat sikit. maklum lah aku ni mata tak berapa nak elok. buat kerja pon tengah malam. memang parah la nak cek satu-satu balik blog mana yang aku belum follow semula. kalau blog korang tu mcam susah ja aku nak letak nama,aku letak ikut suka hati doremon je nama korang. kalau tak suka,bagitaw,nanti aku suruh p.a aku betulkan. dia tu makan gaji buta ja siang-siang. kan best kalau ada orang urut bahu aku sekarang. rasa macam dah sebulan tak tidur.

cerita pasal terengganu next entry ok. aku nak kene ambil gambar dari kakak aku dulu. sebab semua dalam laptop dia aku transferkan malam semalam. kalau tak sabar nak temgok aksi-aksi panas ke babas aku. tengok kat fesbuk ja la dulu boleh? tak pon tak yah update pasal terengganu. hahaha. lagi boleh blah kan? ops,sebelum terlupa. babe,sorry sebab aku hp ko hilang. kalau yuni yang ambil aku kat komuter tadi,tak de la hp ko cicior kat jalan pastu kene sapu dengan mamat kontraktor tu. sorry eh ;(



1 comment :

leave me some words ;)