Followers

Tuesday, January 05, 2010

once u detect the weaknesses please avoid the threats


aku telah membuat beberapa perancangan masa hadapan mengikut entry ini. and seperti kata-kata orang lama. merancang adalah perkara mudah but nak melaksanakannya memerlukan usaha yang kental. izan kental, atau sental. gempur? wira! minggu ini berkemungkinan besar aku akan memontengkan diri dari kelas kokurikulum. ini adalah sebab-sebab yang boleh diterima pakai. akan dijelaskan kemudian di dalam entry akan datang. argh! semua entry akan datang. baik kau tak payah taip apa-apa dalam entry ini.

ops,sebelum aku melalut ke merata alam. ingin di sampaikan di sini,bahawasanya aku telah membuat jadual harian. ya! saya ulang di sini,jadual harian. aku hanya free ahad. meeting? dating? ahad ja. muktamad. tapi tak janji. sebab aku bukan jenis yang mudah menepati janji pada diri sendiri. sebagai contoh,tak nak tidur lambat lagi or tak nak ketawa besar-besar. but im still doing! itu lah masalah norizan. insyaALLAH akan di baiki dari minit ke minit.

dah-dah. air aku dah sampai. mahu lunch.

p/s: bakal men-feeling-kan diri di pantai kelak.



5 comments :

  1. hahaa idup aq xpenah ada jadual tetap.mmg x kn wujud r kecuali jadual class..ha-ha! XD

    ReplyDelete
  2. hahaa idup aq xpenah ada jadual tetap.mmg x kn wujud r kecuali jadual class..ha-ha! XD

    ReplyDelete

leave me some words ;)