Followers

Sunday, January 31, 2010

emosi melimpah ruah

jumaat ada kuiz sains pengurusan. subjek yang ala-ala satistik but lagi detail dari statistik. kalau subjek yang ala-ala statistik pon dah boleh buat aku pending bak kata ezk,tambah lagi nak study subjek sains pengurusan yang lagi detail dari statistik? bukan setakat pending. rasa nya message sending failed jadi nya.

sebagai penyelesaian kena study setengah jam setiap malam mengikut pesanan mr.izan. dia kata kalau tak paham pon tak pa. atleast tengok balik apa yang aku belajar tiap-tiap malam selama setengah jam sahaja. sebab lain-lain jam nak kena spend untuk mr.izan. kata dia nanti rindu. hahaha. okey,part rindu tu i tipu. sebaliknya okey.

kan aku ada kata aku ke mines bersama kapal terbang kan? semua tak nak percaya. mr.izan,diorang semua tak nak percaya yang u belikan i sebijik kapal terbang. gedik oh kau izan,sikit-sikit nak ngadu. macam kau sorang ja ada mr.izan. memang aku sorang ja ada. nak kata apa? meh sini babab vuntut tu kuat-kuat sikit. sebab terlalu gedik.memang aku dapat kapal terbang. but bukan yang boleh naik tu. just boleh di lihat dengan penuh kasih sayang dan di letakkan di atas meja.

izan: awak bagi apa ni?
mr.izan: nanti awak study, ingat la kat saya.
izan: awak bagi saya calculator ke?
mr.izan: hahaha...ada plak. bukak la.
izan: wahhhhhhhhh..kapal terbang! (part ni tak boleh blah,aku memang nampak jakun gila dapat kapal terbang dengan penuh kasih sayang)

tak nak percaya lagi? ni bukti! i tak suka cakap-cakap kosong ni. kalau ada,i cakap ada. kalau tak da. duk diam-diam.

nanti setahun sekali boleh naik kan sayang? izan sangat gedik sekarang.

mr.izan pesan; "ada banyak lagi bawah katil i ni. if ur friend jeles sebab u dapat kapal terbang dari i. suruh diorang beli dekat i. jangan ambil kapal terbang yang i bagi kat u dengan penuh kasih sayang tu"

sungguh tak boleh blah ayat ciptaan sendiri tersebut. dia tak kata macam tu. dia kata kalau nak, boleh beli dekat dia. rm45 ja. so nanti aku boleh pos kan kat korang. untuk aku ja free. sebab apa? lagi mahu tanya kan??? haish! malu la i..hahaha

rm24.90

selalu kalau ada pakwe mesti dia suka cakap macam ni kan; "saya tak berapa suka awek yang make up ni. tak naturally beauty la. saya suka yang simple-simple ja. saya jeles tengok lelaki laen pandang-pandang awak nanti"

but,mr.izan ni pelik sikit. he said; "saya suke tengok perempuan pakai eyeshadow. boleh awak pakai untuk saya?" ini bermakna yang aku ni tak natural beauty. so kena add on with eyeshadow baru nampak macam i ni beauty and he is the beast. mampos kau kena pujuk nanti izan! u,i gurau ja tau. tak nak sentap-sentap.

im the beginner. atie ask me to pekatkan lagi. but takut la

okey..enough about mr.izan. nanti dia asyik keep asking ada cerita pasal dia tak dalam blog then curi tulang time kerja nak baca blog. kesian,nak baca dekat rumah laptop dah hancus meletup gara-gara dia mimpi sepak bola time tidur,then pi sepak laptop dia yang kat hujung katil. tu la susah kalau dah gila bola. laptop dengan bola pon tak tahu nak beza.

p/s: arwah mak teh aku baru meninggal isnin lepas. eksiden. semoga arwah di cucuri rahmat.




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)