Followers

Sunday, January 31, 2010

je m'appelle yona

mengikut sumber,esok duit JPA masuk. mintak-mintak la sumber ni boleh dipercayai dan benar belaka. sebab dah malu asyik nak minta duit kat hj.salleh ja. kalau boleh aku tak nak mintak kat hj.salleh. tapi dah dalam keadaan terdesak dan mendesak. memang tak terganti la jawapnya. minta halal boleh kan? hahaha... ahah! akhirnya nasi putih+tom yam ayam+kailan ikan masin bersama jus epal berjaya mengembalikan kembali segala emosi aku. rupa-rupanya kena jumpa abang pok tek baru terubat gangguan emosi aku selama ni.adakah aku telah dicandu oleh tomyam pok tek selama ini? erk! kalau tak pon nasi kangkang? nauzubillah...apa kau merepek ni izan.

aha! yona dah ada blog. selamat datang ke dunia maya ber blog yona! siapa tak kenal yona,baca balik entry-entry lepas aku. dah banyak kali kot nama yona tersiar dengan megah. ok,handfon aku asyik nak bunyi-bunyi je 2,3 menjak ni. sila salahkan fon sebab selalu berbunyi dan menyebabkan aku malas nak masukan foto dan menulis secara lebih panjang.

p/s: tiang masjid ke-2 macam nak patah ja. hahaha




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)