Followers

Sunday, January 31, 2010

the color

gambar larian satu malaysia boleh di lihat dalam akhbar tempatan. kalau anda bertuah akan dapat lihat aku memakai kasut adidas baru. tapi aku bukan berlari,hanya mampu berjalan sejauh 7km sahaja. itu pon di selang selikan dengan gurau senda manja bersama atie and yona. hayyan dan yuni dah berlepas lebih awal gara-gara semangat memakai baju meroon. tapi yang pelik kitorang berjaya memintas mereka di selekoh misteri kerana atie,yona and i memotong ikut jalan pintas. kira main aci ngelat la.

nasib yan dan yuni jujur,ikut jalan yang lurus. tapi still mereka berjaya pintas di depan pintu pagar stadium UKM. kira diorang la menang. selepas lari keliling UKM aku lari ke KTM pula. cuba mencari jalan pintas,namum tetap tak berjaya. sampai dah ada orang tunggu nak hadiah kan aku kapal terbang sebiji masa kat KTM. lihat,tak menang pon aku boleh dapat hadiah. bahagia kan? sapa nak? try la jadi NORIZAN MUHAMAD SALLEH. berani? tak payah la. life aku tak sehebat mana nak di ikutkan. but i am proud to be anak hjsalleh dan hjh radziah. and never be ashamed of what i did for the past. bayangkan,aku bawa kapal terbang ke mines. siap dapat cat nak tukar-tukarkan kaler kapal terbang lagi.

ramai orang bising la aku tak update blog. aku sebenarnya bukan tak nak update. tapi cerita pasal aku 2,3 menjak ni too personal to tell for the whole world. but aku akan cuba untuk menukarkan cerita-cerita panas aku kepada cerita-cerita tak sejuk. walaupun muka wa rock,dalam hati wa ada taman...hahaha aku tak menang dalam pertandingan larian satu malaysia. but aku menang dalam pencarian hidup selama ini.
if i got any chance to know you before,i refuse. because to know you now make me wanna create our own rainbow together.




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)