Followers

Sunday, January 31, 2010

penyu part 3

aku teringin nak makan kek apollo yang 30sen tu. tadi cari kat pasar malam tak da. rasa macam kecewa time putus cinta dulu. tapi tak da la sampai tak pi kelas seminggu. hahaha. memang tak boleh blah bila aku ponTeng kelas sampai seminggu semata-mata putus cinta. actually bukan ponteng,tapi memang tengah cuti time tu. so kira advantage la aku nak memerap atas katil mengenangkan diri yang di tinggalkan.atleast aku ade moment to remember about my unsuccessful love story. but lepas ni aku hope semua love story aku akan berjaya! erk,semua? macam banyak kali percubaan sahaja menanti. hahaha

cerita pasal terengganu lagi. selapas melayangkan duit hj.salleh dan hjh rodziah di Pasar Payang. lalu terus menjelajah keliling dunia. serius! aku telah melawat 21 buah monument Islam yang hebat! tapi tak semua aku boleh masuk. hanya ada dalam 5 ke 6 buah je yang boleh masuk ke dalam but no picture please. huh! sungguh tak best bagi orang yang didigilai kamera seperti aku ni.lagi satu aku hanya menaiki train mengelilingi dunia. so tak sempat nak berlama-lama di sesuatu tempat. antara monument-monument yang sempat aku ambil fotonya.

sultan omar ali saifuddin,brunei darussalam

kul sharif mosque,kazan,russia

ini bukan monument. tapi salah satu keindahan dunia yang patut di hargai juga.

xian mosque,china

kul sharif mosque,kazan,russia

kudus minar,indonesia

taj mahal kalau tak silap aku

kalyan minaret,uzbekistan

erk,malas nak upload lagi. esok sambung eh? sebenarnya kami hanya ke TAMAN TAMADUN ISLAM di TERENGGANU. kalau nak rasa keliling dunia dalam 2 jam. ok. di sini pon boleh. tapi kalau aku ada rezeki nanti teringin nak tengok yang real punya! BESAR PUNYA!

di luar taman.





No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)