Followers

Monday, January 04, 2010

entry ini ada unsur bangga terlebih

jom seru mood berblogging ramai-ramai...mood,sila datang pada ku. sila la oi,sila oi...seperti gaya mak cik-mak cik jemput masuk rumah time kenduri. aku bukan sahaja malas nak berblogging sekarang. mood nak tidur pon makin berkurang. ntah mana la mood-mood baik aku tu pergi. sekarang timbul mood-mood pelik plak. aku suka masak,suka tengok resepi kat internet,suka tengok picture orang kahwin cam dalam blog aliapeng ni. macam dah sampai ura-ura nak ke alam barzakh ja kan? buang tabiat sungguh dah ni.

4 hari duduk kat rumah kakak aku telah menyebabkan aku berfikir,kalau aku tak pandai masak,apa la nasib anak-anak dan suami aku nanti. kalau nak makan kat luar hari-hari,kahwin dengan tokei balak pon boleh bankrupt. kecuali kalau aku kahwin dengan tokei-tokei balak. makna nya dia ada seratus lori balak. ha,yang tu boleh la kot nak makan dekat sebelah hotel 5 bintang hari-hari. ops,before terlupa. hari ni birthday kakak aku. HAPPY BIRTHDAY ROSLINA MUHAMAD SALLEH. oleh kerana itu,beliau telah membelikan aku beberapa bentuk hadiah sempena ulang tahun kelahiran beliau yang ke 20 tahun. aah,kitorang ni kembar. hahaha


hadiah pertama,tapi hadiah ini bukan aku ja dapat. SUZANA MUHAMAD SALLEH pon dapat. angah aku shopping kasut sekolah anak-anak dia lalu aku menyambar selipar yang dah lama aku teringin nak beli. rm 16.90 sahaja ya. mula nya nak bayar sendiri,sekali angah aku kata, its ok. bayarkan sekali ja. seperti adik yang di cucuk kan hidung. aku hanya menurut dengan senyuman lebar di dalam hati. ilysm! ;)

aku tayang sekali lagi untuk korang. sila jeles sebab aku ada kakak macam ni. sebab apa aku tayang sekali lagi. sebab wajip tayang. PAPADOM!

2nd present yang aku dapat, beg toiletries ni. aku bayar RM 12.90 + cupon cosway angah aku. kalau tak guna coupon cosway harga dia dalam rm 25 ++ kot. sorry,aku tak ingat. yang aku tahu,without my sis's coupon aku tak kan beli. once again,ilysm! ;)

wajip tayang pandangan dari depan yang boleh di tutup. okey,lepas ni aku takkan lupa lagi bawa berus gigi or shampoo ke rumah kakak aku. and terpaksa guna shampoo dia.

lastly,aku and angah aku berjaya masak spagetthi without any experience. just berpandukan resepi dari mesra.net. berbangga sebab athiah makan dengan berselera. sedap atau tidak? hanya athiah ja yang tahu. hahahaha

p/s: hati asyik berdebar-debar ja ;P



14 comments :

  1. wahhh..nih bukan unsur bangga terlebih nih..nih da macam da super tersangat bangga nih.hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mmmm sedap kew??


    >>__________<< larixxxxxxxxx

    ReplyDelete
  4. wah spageti.... dh lama teringin nk wat... balik2 tgk org je yg buat... xleh jadik ni

    ReplyDelete
  5. amboi..rezeki melimpah² tue...sila syukur bebanyak ek izan..

    ReplyDelete
  6. masakkan spageti tuk aku weh.lapar nih.haha.

    ReplyDelete
  7. no komen..
    aku tau kenyang je..
    muahahaha~

    ;p

    ReplyDelete
  8. Kamu sudah bagi CC jeles ngn selipar baru.
    sgt jeles.
    menci...

    ReplyDelete
  9. ELEH.. STAKAT SPAGETI AKU PUN BOLEH MASAK!

    CUMA GRAVY DIA JE AKU XRETI... HEHEHE

    ReplyDelete
  10. ELEH.. STAKAT SPAGETI AKU PUN BOLEH MASAK!

    CUMA GRAVY DIA JE AKU XRETI... HEHEHE

    ReplyDelete

leave me some words ;)