Followers

Sunday, January 31, 2010

wordpress tak best

blah la kau izan..dah sebulan guna baru kata tak best. apa kes? memang tak best sebab aku buta worpress sikit. hahaha...kepada sesiapa yang pandai wordpress tu memang best la guna. tapi mungkin juga sebab aku dah terbiasa dengan blogspot. tu la pasal. nak pindah rumah tak nak pikir 2,3 kali. pikir sekali ja. okey-okey. lepas ni aku pikir 60 ke 70 kali.

dah-dah nak kena study ni. nanti ada plak kena pelangkung ngan hj.salleh sebab pointer tak semegah mana. blah kau izannnnnnn....




18 comments :

  1. cayelah
    best
    dulu ku pon camni gak
    yg pentg
    ari2 kene update
    sebulan 2
    pasti suke

    pape
    home sweet home
    blogspot terbaik
    ;-)

    ReplyDelete
  2. hahaha...thanks la abg joe...
    blogspot mmg terbaik. ;)

    ReplyDelete
  3. aik, pindah balik? ngeeee... ni disqus dah leh guna. selamat kembali izan... =)

    ReplyDelete
  4. apa bezanye pon??? citer sket..

    ReplyDelete
  5. hahaha...ini semua hasil tangan acan juga yang membantu ;)
    selamat! ;)

    ReplyDelete
  6. terima kasih adli ;) eh,duit dah bank in taw.

    ReplyDelete
  7. banyak beza nya. kalau nak taw,try la guna wordpress for a month. hahaha

    ReplyDelete
  8. rindu a nak tengok izan kat sini... welcome laling... hehe... wordpress tu delete trus ea?

    ReplyDelete
  9. yeahhhhhh .... happy x terkira aku!!!
    agaggagagagaggaga

    >>____<<

    wa slu x update if lu guna wordpress ... kehkehkeh

    ReplyDelete
  10. biasa le tu. nnt lama2 pandai guna kan?hehehe :P

    ReplyDelete
  11. aku guna self hosted wordpress. dalam 1 bulan lebih. lagi best dari blogspot. blogspot dah 2 thn aku guna.
    bak kata pepatah, x kenal maka x cinta.

    ReplyDelete
  12. terharu aku...
    hahaha...
    lepas ni ko tak update ngan entry aku siap ko. hahaha

    ReplyDelete
  13. tak mo tukar rumah dah. hahaha
    blogspot the best! ;)

    ReplyDelete
  14. trimas acan! ;)
    izan pon rindu nak berblog di blogspot.
    yup. dah delete terus.
    kat blogspot ade banyak moment2 indah dan tak indah. kah kah kah

    ReplyDelete
  15. mybe aku belum biasa dengan wordpress dan cepat putus asa. huuhuu
    terima kasih kerana sudi komen ;)

    ReplyDelete
  16. memory tu yg best kan... eh, jom jogging... hehe...

    ReplyDelete

leave me some words ;)