Followers

Thursday, January 07, 2010

masih ada waktu


tapak tangan aku mula menunjukkan tanda-tanda tumbesaran yang sihat. kulit tapak tangan dah mula mengelupas. mungkin akan di gantikan dengan kulit yang lebih lembut dari sekarang. tapak tangan aku kan jenis yang kerap berpeluh. so bila nya dia nak tukar kulit. asyik lembab ja. proses pengelupasan kulit tangan memerlukan kulit yang kering dan sederhana kering. eh,betul ka? aku hentam saja ni. bagus la kulit ni mengelupas. hilang la parut-parut kematangan aku. dan di gantikan dengan kulit yang halus mulus seperti qistina umairah! oh,rindu plak kat anak-anak buah aku.

sebenarnya aku nak ber-holiday bersama family ke terengganu. so akan up up and away dari jumaat sampai isnin. kalau ada apa-apa pertanyaan sila komen ja macam biasa. sebab aku dah amanat kan blog aku ni dekat my PA. dia akan cuba menjawap segala persoalan anda seperti layanan aku sebelum-sebelum ini. kiranya dia leka dan menyebabkan blog aku kucar kacir,sila adu kan selepas kehadiran semula aku di sini. and jangan ganggu aku time aku bercuti. makna nya no more sms and call hokey. eh,jap. kalau aku yang sms and call korang,sila layan! hahaha

ok,ada bantahan di sini bila aliapeng dan wanzai mengatakan aku minah rempit. oh,tidak sesuai itu. aku bukan dalam kalangan mereka. sesungguhnya aku hanya memandu 60-80 km/jam sahaja di jalan raya. dan aku hanya keluar membawa si tembam untuk di isikan minyak nya di stesen petronas terdekat. most of the time si tembam hanya berada di dalam UKM dan digunakan oleh aku dan kawan-kawan ku untuk ke kelas. kalau nak keluar malam-malam or siang-siang ke mana-mana di luar UKM biasa nya akan menumpang kereta hayyan. oleh itu,layakkah aku di gelar minah rempit? tidak! ;P

respon daripada model-model baju aku apabila ada yang hendak book model seperti greenhall ini. model aku diam ja. mak aku kata,diam tu tandanya setuju la kan. ha,so boleh ambil. ala,patung keras ja pon. aku tak kesah. boleh beli lain. kalau nak juga nanti aku poskan sekali. harga runding lain la. muahahaha...ada nya menanyakan ketinggian aku. buat masa sekarang tinggi aku masih 161.5 cm dan bermuatan 48 kilo. masih dalam proses penaikan sehingga 50 kilo. diharap berjaya! dan mengenai kemasukan duit JPA sepertinya,makin lambat. sudah lah..malas mahu pikirin. lagi fikir lagi sakit hati. kalau aku sakit hati bukan ada yang nak pujuk pon. lalu,pujuk hati sendiri dengan sentiasa melayangkan diri ke katil.

aku tak mahu pisang berbuah dua kali. aku nak ianya berbuah lapan belas kali. tak payah la ayah aku nak tanam berkali-kali sebab anak bongsu dia suka makan pisang. keputusan nya,si tembam akan aku tinggalkan kepada athiah. adik manis,sila jaga tembam elok-elok. jiwa kacau sikit dia tu. belanja minum lambat pon jadi masalah. tak yah la mandi kan dia. nanti aku balik,aku buat pesta buih terus. ajak tembam-tembam yang lain hokey?

untuk menghilangkan kegelisahan kalian sepanjang ketiadaan aku,boleh baca entry ni berulang-ulang kali,aku tak pernah nak ambil cukai lawatan atau cukai jalan. dan akhir taip-an aku sajikan sekali lagi untuk tatapa ramai. hamek................. ;)

p/s: pic aku nantikan selepas ni. simpan dulu rindu dan muntah anda untuk entry seterusnya.

4 comments :

  1. gmbr2 itu besar, tapi kelihatan ganjil sebab stretched...

    ReplyDelete
  2. heheheh sbb bwk moto tu pasei tgn menggelupas tu

    ReplyDelete
  3. hahahahaha makan hati sey ngan comment dr aliapeng...hahahaha bwk slow sgt pon bleh buat sesak jalan gak....

    ReplyDelete

leave me some words ;)