Followers

Sunday, January 31, 2010

penyu part 2

mari kita sambung menyambung part holiday ke terengganu. actually aku tak tahu kat mana aku boleh dapatkan widget follower lam wordpress ni. and kenapa aku punya blog list tak boleh nak susun ikut update terkini? ade sesape yang boleh tolong aku? nanti aku belanja makan ABC kat ANI SUP UTARA. cepat-cepat sapa nak tolong aku? hokeyh,tak da. so kena jumpa encik google.nanti kalau aku dah jumpa mana menatang follower tu korang boleh follow aku balik cam biasa ok. ok,sekarang dah nampak macam poyo sikit sebab minta korang follow blog aku. kita ubah ayat kasi baik punya.
nanti kalau saya sudah jumpa widget follower tu di harap anda sudi men-link kan blog saya ini. ahah! itu baru izan!
kembali kepada cerita terengganu. setelah melompat-lompat secomel diriku di pantai batu buruk kami sekeluarga telah ke PASAR PAYANG untuk melayangkan duit hj.salleh dan hjh.rodziah di sana. sangat seronok menghabiskan duit mak ayah tanpa rasa segan silu. kalau boleh,rasa macam jumpa ja benda yang berkenan aku nak kata macam ni;
"mak,ini eh mak. mak-mak ini lagi eh mak. mak! kat sana tu mak!"
mak aku akan angguk ja. but sampai 1 tahap nanti.
"ter-emak-emak! apa lagi adik oiiiiiiii"
hahaha..ok,aku tipu. mak saya tak pernah nak kata macam tu. dia sangat bertolak ansur dalam bab melayangkan duit beliau. kadang-kadang aku dan kakak-kakak aku pelik. dari mana mak kitorang dapat duit. padahal domestic partner 24/7 mak kitorang tu. ntah-ntah mak aku main kutu ja bolah kaya kan. jom ternak kutu? ops! aku tak da kutu okey. im totally bersih dari binatang-binatang penghisap darah di atas kepala ni. kecuali nyamuk. tapi dia gigit atas kepala ka?

lihat-lihat. mak aku hanya duduk ja, aku ngan angah aku ja yang tolong pilihkan. satu untuk mak,dan dua untuk kami.


boleh nampak okey,yang aku paling kuat melayangkan duit my parent.


aku tak paham kenapa iman boleh mintak nak makan durian kat sana. sampai sekarang aku tak paham!
ok,part yang aku paling tak paham kenapa iman boleh minta nak makan durian kat sana. tok wan dia tanam durian satu dusun dia boleh minta opah dia belikan durian. sangat tak paham. aku? seperti biasa ja la. hanya tengok. kalau kau bagi aku rm1k myb aku boleh berpura-pura telan durian. kalau kau bagi aku rm sejuta? ok! aku telan dengan biji sekali. hahaha dah-dah. kena kemas bilik dan katil. kawan aku dari ausies nak datang bermalam di bilik aku. nak jemput orang jauh ni. eh,tapi kalau korang dari bangi ja pon aku tetap kemas bilik aku bersih-bersih. sebab apa? izan kan adil...blah kau!




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)