Followers

Sunday, January 31, 2010

gatal-gatal ulat bulu

ada yang tunggu aku update? tak da. okeyh. malas sebenarnya nak mengaku tu. mood nak berblog dah pencen aku rasa. belum sampai setahun and tak pernah sambut ulang tahun bersama lagi dah malas? aku ada banyak hal lain la nak uruskan. dengan jadi part time promote hp C902. sampai 3 ketul aku dapat lariskan. dengan hanya rm560 sahaja. murah kan? kalau dekat luar aku pernah nampak paling murah pon rm700. tu pon belum janji apek jual tu boleh bagi aku 2 GB punya memory. ada sapa-sapa nak? ok,pc fair dah tamat! anda terlambat. hahaha

c902


masa bersama teman-teman masih ada. cuma atie and yona dah memang jarang untuk lunch bersama. ke kelas berjalan kaki bersama. meredah hujan dan panas bersama ke fakulti. hanya ada satu kelas saja bersama. kalau dulu semua kelas sama ngan atie. miss that moment la athiah. tu la,sapa suruh kawan dengan budak-budak bijak yang layak majoring accounting. aku ni? layak ambil meja dan kerusi ja la.

hayyan and wani pon dah nampak macam busy ja dengan jurnal-jurnal pelaburan and so on. kalau dulu tiap malam pi lepak pok tek makan tomyam. tak pon ke alamanda melayan mid night movie dan meyambut ulang tahun kelahiran insan-insan tersayang di putrajaya. dan yang tinggal kini? hanya tomyam sedap kafe ibu zain. nanum masih penuh kasih sayang,sebab di nikmati bersama teman-teman. yuni? dia pon memang kelihatan busy dengan kerja-kerja amal di kolej. aku respect yuni,macam mana dia boleh willing to do anything for kolej. if izan? erk..sorry.

bila semua orang dah start busy dengan their own life. luckly, i have found someone make me wanna create a rainbow with him. erk,him? abaikan. it is still in a non-matang hubungan. sebagai contoh,nak jadi rama-rama. mula dengan gatal-gatal ulat bulu. part ni dah lepas dah. dah gatal-gatal dah. dan sampai sekarang aku gatal gak. then cari pokok yang stabil nak bina kepompong dengan penuh curahan kasih sayang. pokok sendiri tak da. hanya menumpang dulu. tapi ok lah. atleast ada kasih sayang tu. ha,maybe aku di tahap ni. hahaha...and tahap seterusnya hanya tunggu ulat gatal menjadi rama-rama cantik dan kurang gatal. boleh?

p/s: bukan kah itu amanah dari yang kuasa. menjaga nya...




No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)