Followers

Sunday, January 31, 2010

kalau kita sabar,banyak kita boleh dapat

mengikut kata mak aku,tak salah kalau sekali sekala kita bersabar. kalau bukan sekali sekala pon bersabar tu memang baik. sebagai contoh;
"mak,bila nak tukar laptop adik ni?"
"sabar la,nanti ayah da jual buah sawit kita tukar. kalau tak sabar,pi guna duit sendiri"
lihat,kalau tak sabar kena guna duit sendiri. kalau sabar duit sendiri yang nak di gunakan unutk beli laptop baru boleh di gunakan untuk joli katak. dan tak lama lagi akan dapat laptop gantiaan tanpa perlu mengeluarkan duit sendiri kalau kita ber? sabarrrrrrrr...ini hanyalah contoh semata-mata. tiada kaitan pon dengan aku mahupun kalian.tapi laptop aku still belum berganti baru. izan,sila bersabar. kalau mak kata sabar,kita kena sabar.sebab kalau bersabar banyak benda kau boleh dapat. lepas ni no more entry-entry kenapa jpa aku tak masuk lagi. and kenapa aku duk bilik ja.ahah! aku ada dapat hint yang orang search "bila jpa 2010 nak masuk". kompem bengang ja kalau dia buka blog aku sekali kena hamuk dengan ayat merepek aku jpa tak masuk. hahaha..sorry la ye.

dah terjawap kan bila jpa 2010 masuk? hari ni! yeay! tapi setelah selesaikan segala duit yuran,duit moto selama 8 bulan sekali gus and tolak dengan perbelanjaan short sem nanti tinggal berapa ja. erk! hj.salleh...buat loan boleh? nanti dah kerja adik bayar. boleh kan? ok,nak siap-siap pi ambil tembam yuni kejap lagi. pi antar charge bateri jap. lepas ni tak da la kena nampak gedik sangat bila balik jog tembam yuni tak nak hidup and kena minta tolong abang-abang berbadan sasa di tepi tasik pula. kalau kena untuk kali ke-2,sure ar aku minta no telefon abang tu. hahaha...bukan apa,in case tembam buat hal lagi. ada back up plan ;)

nampak macam mak su yang caring je. hahaha



No comments :

Post a Comment

leave me some words ;)