Followers

Saturday, April 24, 2010

lucas scott

hola. selamat pagi. saat anda membaca entry ini saya sedang enak di buai mimpi. masih belum bangun tidur. kerana entry ini adalah scheduled entry. sebelum ini pernah juga aku buat scheduled entry tapi tak jadi. harap-harap kali ni menjadi la.

" Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering~ Lucas Scott "
kredit to athiah kerana memberi aku ayat diatas.
kalau mengikut terjemahan aku sendiri ini maksudnya. sebentar,ini adalah mengikut pemahaman aku sendiri. kalau korang paham secara lain dari aku suka hati korang la. sebab rambut sama hitam pada azalinya walaupun kau dah warnakan dengan color lain,namun hati kita tetap berbeda, ceah!

" Jangan melihat ke belakang dan menangisi masa lalu, untuk kehilangan nya, dan janganlah dirunsingkan tentang masa depan, kerana kita belum tahu apa yang akan datang. Hiduplah di masa sekarang, dan jadikan ianya begitu indah untuk kita ingati nanti. "

kalau siapa yang baca blog aku dari awal mesti tahu bagaimana poyo nya aku dulu. sikit-sikit nama dia,cerita sikit nak kena ada nama dia. sedih sikit nak kena tulis nama dia. pendek cerita memang aku susah gila nak lupakan dia dulu. berapa lama aku ambil masa nak kembali kepada kehidupan aku yang normal. kawan-kawan aku sumpah dah annoying gila bila balik-balik nak cerita benda yang sama. kononnya aku la yang paling sedih bila hubungan tak menjadi. aku la yang malang bila cinta tak kesampaian dan di tinggalkan. SUMPAH ANNOYING. tapi diorang boleh sabar je. masih boleh layan aku,layan cerita aku,ceriakan aku kembali.

dalam masa 2 tahun aku asyik fikir kenapa jadi macam ni,dan kenapa bukan macam ni. asyik nak salahkan diri sendiri. padahal kalau aku move on dah lama aku jumpa hidup yang lebih indah dari sekarang. bukan bermaksud hidup aku sekarang tak indah. INDAH,sangat INDAH. sebab? tetttttt..kang cakap aku happy sangat ada orang tak suka pula. so kena cakap di sini saya tak happy T______T.

bile dipikir balik,kenapa la nak kena jadi macam-macam sebelum ni baru aku sedar yang ini rupanya untuk aku? sebab,kalau kita tak pernah gagal dalam hidup kita tak kan pernah bersyukur. syukur to have U.

p/s: entry ini adalah dari hati ini untuk hati ini.

5 comments :

  1. pengalaman mengajar kita. so lepas ni, ada pape masalah pun, redha dan tangani dengan baik. time will heal the wound, if we choose to cure it.

    hah, pepagi ni kemain den berbahaso. main hantam je tu izan. hohooh...

    ReplyDelete
  2. hehe.like that quote.

    ReplyDelete
  3. acan : tak pon,den pon pakai maen hentam jo taip entry tengah malam buto tadi. HAHAHA

    huda : i like it too ;)

    ReplyDelete
  4. aku pernah terbaca quote tu. tapi dari sumber lain arr...la tahzan punya buku...

    ReplyDelete
  5. ((lu tgh dalam mood melankolik ke?))

    hahahhahaha


    >>___<<

    ReplyDelete

leave me some words ;)