Followers

Tuesday, October 13, 2009

100 plus pembekal tenaga ;)

sebelum bergerak turun kene kumpul tenaga balik kan? oleh kerana aku da tidur sebentar tadi...sebentar??? maka nya tenaga dalaman aku telah berlipat kali ganda bertambah...tambahan pula *apesey ayat buku teks aku ni?* dapat plak telan 100 plus setin...free plak tu. mmg asyikkkkkkkk ;)

sila abaikan muka puas aku itu ya kwn2 ;)

masa turun balik tak la sepenat mendaki tadi. siap boleh singgah2 kasik ikan makan lagi tu kat sungai. ingat bila sampai sungai je maknanya nak dekat sampai tapak khemah la kan...sekaliiiiiiiiiii...

abg tu tingglkan kitorg...dia jalan laju nak mampos mana larat nak follow dia lg. sekali aku,hayyan and yuni ntah sesat mana2 ntah ngan beberapa lg student. mmg hampeh la abg tu...

nasib la kitorg ni pandai ikut tanda ikat2 dia tu. sampai gak la ke tempat anak2 teruna and dara merendekkkkk...cuci mataa la jap. ikut je anak sungai tu then sampai kat tempat family2 berkelah..

tibe2! eskremmmmmmmmm....

abaikan muka aku ngan hayyan. time ni sapa wat lawak vengung ngan aku. aku terajang je!

cik athiah kita ni sesat! hahaha...ntah jalan mana dia ikut aku tak taw..tibe2 muncul kat sebelah jambatan sana...nasib la jumpa jalan balik atie. kalau tak susah hati ai ni ;P

bukti aku mendaki gunung angsi. sampai beg galas aku putus!!!!!!

p/s:nasib bag yg putus,kalau kaki? tangan? persahabatan????

8 comments :

  1. cik izan ni suka buat post banyak2 utk satu cerita ye? huhu...

    ReplyDelete
  2. panjang sgt ceritanya...
    hahaha...
    kang nak cerita sekali gus banyak yg miss out ;P

    ReplyDelete
  3. yeayy! selamat naik pown. congratulations izan! nnt bwk aku naik plak. tp ko dukung aku naik la.

    ReplyDelete
  4. amalina --> adeh...
    patah pinggang aku nak dukung ko amalina ;P

    ReplyDelete
  5. alalala...cian beg putos...hehee....
    busan r asek tgk korg kai baju biru je...x ley ek tuka ijau ke...kuning ke...emm~~~

    ReplyDelete
  6. alalala...cian beg putos...hehee....
    busan r asek tgk korg kai baju biru je...x ley ek tuka ijau ke...kuning ke...emm~~~

    ReplyDelete

leave me some words ;)