Followers

Tuesday, October 20, 2009

ini adalah pengakuan


pic tade kene mgena ngan entry,saja nak kasik taw anak buah aku ni da ley lari2.rindu plak kat dia...*isha,nanti maksu balik umah opah kita maen2 eh*

-------------------------------------------------------------------------------------------------


OMG! saya tiada apa2 hubungan yg serius sama ini cowok gantengggggg...tulun,tulun...jgn gosipin ai sama ini cowok...nanti ramai wanita2 ukm kejarin gue gara2 ini gosipinnn ;P

*terasa diri ini seperti di kejar paparazi,sambil berlari-lari anak kechumilan*


violetless, how dare u sebarin ini gosipin ya??? ;P

privacy_resident? oh,jauh panggang dari api kiranya aku berscandalicious sama dia,violetless...

*nasib la privacy_resident tade kat ukm 2,3 hari ni*

di sini saya ingin tegaskan,ini adalah gosip liar! *sambil senyum2 malu ;P*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

saya selesema cikgu ;(

nak kate seseme tade la sgt. just tekak aku rasa cam likat ngan kahak. *aku yg taip pon rasa geli cam ne korg sanggup baca?* tadi call hj salleh.



hj salleh: cam tak sihat ja suara.
aku: aah,sakit tekak sikit.hehehe
hj salleh: badan hang tu panaih kot?
aku: ye la kot...adik rasa cam ade kahak kat anak tekak ni ha.nak wat cam ne ayah?
hj salleh: kat sana ada kedai2 runcit ka?
aku: ada je...nape?
hj salleh: hang pi beli asam jawa masak yg tak dak bijik tu. bancuh ngan ayaq suam letak gula sikit.
aku: ha,nanti adik pi cari tgk...pastu kan ayah,rasa cam nak muntak ja kalau pas makan nasik tu. tapi adik tahan je la. rugi la kalau pas makan muntah. nanti lapaq balik...hahahaha
hj salleh: hahaha...muntah ja la...
aku: mana boleh...rugi...hahaha
hj salleh: dah2,ada org mai kedai ni. satg telepon balik. assalamualaikum.
aku: *tak sempat nak kata pa hj salleh dah letak*



thanks to athiah kasik aku tisu sekotak ;) lebiu la bebeh...see,tak yah de bf pon ley dapat tisu sekotak...kata kawan ;)

p/s: tak sihat pon makan cam perut tong!






11 comments :

  1. hahahahahah...ala org saje2 je...ampoooonnn cik izan..ok2 gosip ngn org lain lak..hahah

    ReplyDelete
  2. ah! nak kene babab gak ini budakkkkkk ;P

    ReplyDelete
  3. comel beb anak buah miss izan tu...( bile la Bullet nak ade baby ni )...

    ReplyDelete
  4. tgk la maksu die ni ;)
    *sambil doakan bullet and mrs bullet cecepat dapat baby*

    ReplyDelete
  5. cumel ouh ank buah izan tu...

    hj salleh pon nmpk ensem lg..

    =p

    ReplyDelete
  6. anak buah comel sebab maksu dia ;)

    hj salleh ensem sebab anak dia ;)

    terima kasih kak ida...

    ReplyDelete
  7. xtao mn1 nk dikomenkan..
    byk sgt part huhu..

    ReplyDelete
  8. segan nak puji dak tudung putih tu..

    ;p

    ReplyDelete
  9. CC rasa sbtlnya kamoo nak blik kg nih.tu pasal demam2.xgitew Adik?lalalallalalalalala

    ReplyDelete
  10. cookie devine-->erk?? rasanyaaaa...

    ReplyDelete
  11. cookie devine-->erk?? rasanyaaaa...

    ReplyDelete

leave me some words ;)