Followers

Tuesday, October 06, 2009

butterscoth

hayyan and yuni kata pic ni nampak aku gemuk...betul ke da berkesan usaha makan aku selama ni???


semalam kuar teman hayyan makan,actually hayyan nak jumpe sapek (kazen dia) nak kasik barang. so yuni,atie and aku sibuk2 la nak ikot gak. aku mmg lapar gila kot time ni. siap diorg kenekan aku lagi kunun nak tinggalkan aku. kah3~

terkena aku akhirnya bila aku soh diorg tapaukan je tuk aku. then yuni msg kata nak amek aku. ;) tara~ actually time tu aku da sentap coz kena tinggal....

then bila sampai sana ,makan2, borak2...ade la seorg hamba ALLAH ni say the word b***h kat haku...aku tahu dia tak sengaja. coz the word just came out suddenly...but aku je lebih2 kot nak gak sentapppp...

last2 aku tertarik muka 14...hik3~ poyo la hengkau izan! ngan kwn pon nak sentap2 ke.ntah la before ni aku rasa aku tak le sesensitip ni,ntah bila plak kan aku jadi ngengada tahap dewa nak sentap2 gitu.

tapi besh gak sesentap ngan kwn ni,then dapat butterscoth free ;P wink2~ kan da kene pujuk. ai kan jarang merajuk,jarang marah and jarang la dr segala hal...bila sekali angin kus2 datang maka kwn2 ku akan gelabah..aku tarik muka sikit je kut,pandai gak aku ni merajuk rupanya. da lama tak praktis. ingat da lupe cara2 nya. sekali still berkesan dan memberi kesan!

syabas izan! lalalala~

bebeh,ai tak marah pon la ;) but thanks for belanja ai butterscoth...lebiu la ;) if tak blanje pon still lebiu gak...

ops! sory bebeh tersentap semalam. myb im not in a good mood kot. ;P

p/s: korg rase aku ni dalam family cepat sentap tak? sape dapat teka ngan betul aku kasik hadiah ;)



10 comments :

  1. i like butterscouth too :P

    cepat kot
    haha :PP

    ReplyDelete
  2. ade ke butterscotch tu~ sedap ker...ahaks~ roti gardeniaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. sya ;

    nantikan jawapan di entry akan datang ;) hehehehe

    ReplyDelete
  4. namie;

    sangat la sodap!
    terbaek dr ladang ;P

    ReplyDelete
  5. geeds;

    nonononoooooooo....
    nehi ;P
    hahahahaha

    ReplyDelete
  6. ceit.

    *x tau nak komen ape..
    hahaha
    ;p

    ReplyDelete
  7. manje!
    ngade!
    msti la cepat sentap...huu~

    ReplyDelete
  8. erkkkk...mungkin kot.ehhh x.kamoo xsentap kot.

    ReplyDelete
  9. ctfara;

    dr airmuke tu mst akak yg plg cepat sentap...
    manje gitu.. :)

    ReplyDelete

leave me some words ;)