Followers

Friday, October 09, 2009

shitto!



yan: izan kls aku kul 8 taw.
aku: ok.

gedebuk! *sambung tidur* yela,kls aku kul 8.30 pagi. hayyan msg aku masa tu baru kul 7.4o pagi. nape aku lambat sgt bangun? tak solat subuh ke??? ehem2~

hp in silent mood. mmg da jadik tabiat aku sekarang,tidur je hp aku mesti silent. sbb aku tak suke org ganggu aku tidur. kalau aku ganggu diorg tak pe. sebab tu aku suke foward msg tengah2 malam ;P lalalala~

then leen msg aku lam kul 8.40 pagi;

leen: tak mai kls ka izan?
aku: *zzzzzzzZZzzzzZZZzz*

maka,burn la kls MIS aku! shitto!!!!!!

alarm fon aku ntah bape kali bunyi aku tak taw. aku rasa lagu yg aku set tuk alarm fon aku terlalu merdu and mendayu2 la. sape ada cadangan,lagu ape yg ley wat aku senang nak bangun?

tak pon nak kene beli jam loceng yg dulu2 tu. bunyi die yg nyaringggggggg tuuuuu...kan?

vunguk nye izan ini pagi!!!!!


mummy wannabe ;P

p/s: mahu pi makan spaghetti ngan atie,sapa mau join??? sila berikan aku tips. sebab bukan calang2 org ley ngedate ngan atie...lalalala~



17 comments :

  1. izan,

    lagu wonderpets versi melayu confirm leh wat izan terjaga!!
    sya baut alarm lagu ni la.ahaha

    ReplyDelete
  2. izan,

    lagu wonderpets versi melayu confirm leh wat izan terjaga!!
    sya baut alarm lagu ni la.ahaha

    ReplyDelete
  3. emmm..... x bgn g class salah kn alarm =p

    nk spagetti...gakk!!

    ReplyDelete
  4. Akak pakai tone mixed baby laughing...Bingit telinga! Confirm bangun...

    ReplyDelete
  5. saya lah mangsa peneriman msg miss izan tgh2 mlm, tp x per, sy suka mnjd mangsa..lalala~~

    ReplyDelete
  6. izan syg..hahahahahaha..
    sory la x dpt nak kejut sbb klas x same da kan..hik3

    alip kuang asam kerna mengutuk gambar comel kite..huhuhu

    ReplyDelete
  7. luvida-->nama pon nak cari alasan kann ;)
    hahahha
    jom izan belanja? nak?

    ReplyDelete
  8. na--> cadangan akak akan di pertimbangkan,izan takut izan campak fon tu kebwh blok je nt ;P

    ReplyDelete
  9. alepla-->pek! ha...
    kan da kene...
    pas ni kompem atie plak babab ko...
    ;P

    ReplyDelete
  10. ezzaty-->kata pon sister kan,kene la redha je tak? ;)

    ReplyDelete
  11. atee-->sokey bebeh ;)
    sem depan kls K.O kite amek sesame eh ;)
    n=baba alep cepat bebeh...

    ReplyDelete
  12. na--> cadangan akak akan di pertimbangkan,izan takut izan campak fon tu kebwh blok je nt ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)