Followers

Tuesday, October 13, 2009

dah muntah?

dah muntah baca entri aku? ok2...sikit je lg...sikit je lg..sabar eh ;)

tgkkk...caring kan aku? lalalala~ cepat2 goda aku...hahahaha

oleh kerana asyik duk berenti je kan. mmg lambat la jawapnye nak sampai. masa ni da kul 11.50 pagi. tibe2 akak badariah yg jadi pengiring kitorg da cam nak give up. die tanya jauh lagi ke? sebab majlis penutup kul 3 ptg nt. takut tak sempat plak nak turun kan. jalan nak ke puncak gunung angsi masa ni da 75 darjah kalau aku ukur. mmg curam. ada 1 part ni kitorg kene pakai tali nak naek ke atas. mmg 90 degree la bak kata omputih...

atee cuba untuk melangkah,selangkah demi selangkah amat bermakna baginya. kerana itu bermakna atiah halmy bergerak ;)

lagi panjat punye panjat makin panjatttt...tak sampai2 lagi...

depan sekali,dak cina lelaki. mmg kental gila dia ni.

belakang dak cina ni,dak pompuan melayu. maen lumba2 ngan aku.

belakang dia, aku!!!!

lam otak aku*cepatla sampai puncakkkkkkkkkkk*

bila aku dengar jer dak cina lelaki tu jerit2 kat atas. aku pon apa lagiiiiiii...berlari2 ayam nak cepatkan langkah tuk sampai ke atas! *aku rasa kalau siput merangkak pon sampai dulu dari aku*

then aku dengar dak pompuan tu plak menjeritttt....

tak ley jadikkkkkkkk...kaki aku da nak tercabut ni...

*izan boleh lakukan,izan boleh lakukan,izan boleh lakukannnnnn!*

taraaaaaaa......akhirnya ku tawan jua puncak gunung angsi!

then yuni plak sampai...aku tunggu sorg2 sampai. nak tgk muka diorg cam ne ;P


aku tanya hayyan mana. yuni kata hayyan da patah balik dengan mukhriz. sebab mmg da tak mampu nak melangkah.

pastu cik athiah kita pula sampai. masa ni dia tak mampu nak kata pape. yg mampu hanya diam membisu...

tiba2 hayyan sampaiiiiiiii...rupa2nya dia gigih gak nak panjat!

p/s:kalau la aku bersemangat waja seperti mendaki gunung angsi ini tika belajar...Align Center



9 comments :

  1. waaa...beshnya..ila pxnh daki2 gunung neh coz penakot..uhuhuuh

    ReplyDelete
  2. gunung everest bils lsk nsk psnjst....hu..hu

    ReplyDelete
  3. wah.. u can do it!
    itu yg besh, sampai gak akhir nyer
    kat atas;p

    Tahniah gak..;p

    ReplyDelete
  4. HonEyBuNNy-->jom kita daki sesama nak? hehehehe

    ReplyDelete
  5. haruan tasek--> eh2,haruan ke tu???? adeh...lama enggak nampak ;P

    everest?
    kene tunggu datok sponser aku ;)

    ReplyDelete
  6. arnamee-->thanks dear ;) mmg pengalaman gila ni ;)

    ReplyDelete
  7. arnamee-->thanks dear ;) mmg pengalaman gila ni ;)

    ReplyDelete

leave me some words ;)