Followers

Wednesday, October 07, 2009

target!

nampak ini budak? kerja dia ape? lepas game,game lg,lepas tu game lagi,then tdo! bila dia mahu study aku tak taw,sila babab dia kuat2!

atie: ops! izan perasan kurus la uols.
aku: *lepas nafas,kasik nampak gemukz!*
yuni: asal aku sihat dahhh ;)


bile ade semangat sikit nak study ade je hal laen. tadi aku da semangat gila nak wat tutorial akaun. baru nak belek2 nak wat then baru teringat malam ni ada taklimat pasal nak pi panjat gunung angsi jumaat ni. malas tul la. tapi kalau tak pi tak taw apa2 plak nt. tu pon nasib la atie msg aku cakap de meeting malam ni...

jumaat and sabtu ni de program kat kuala pilah. nasib ni subjek koke,kalau tak malas aku nak join2 ni lg. da la nak dekat exam! hampeh tul! serius aku cakap aku tak study pape lagi...bila nak start ni izan oi....

balik raya hari tu kazen aku tanya;

ajo: ko ni tak cukup makan ke izan??
aku: cukup je...nape?
ajo:ni angin tiup kompem terbang...hahahaha
aku:ceit! (sambil tangan aku babab2 dia)

sampai rumah aku duk belek2 depan cermin,kurus sgt ke???? kurus ke korg aku ni???

then aku ngadu kat mak aku;

aku:mak,adik ni kurus sgt ka?
mak:tadak la.awat?
aku:tak dak pa...hehehe


masuk bilik,belek2 lagi depan cermin...

*tak de la kurus sgt pon* nak sedap kan hati je...kah3~

berat aku 46kg,kire normal la tu kan...aku rasa aku nampak kurus and selim melim??? (aku nampak korg da angkat tangan nak lempang aku) bukan sebab tak makan. cuma sebab aku tinggi kot...tinggi aku dalam 161.5cm. tu pon last aku timbang and ukur masa pi melaka ngan hayyan awal puasa hari tu.

hah! nak cerita pasal pi melaka ni,hari tu aku,hayyan and atie pi melaka ngan kazen hayyan si sapek tu. kitorg saje je la nak kenakan sapek nak tgk sape lg tinggi. so jumpe je alat ukur tu kat mall aku gedik2 la nak ajak diorg ukur tinggi...sebab kazen hayyan ni comel2 je...hahahha

lam hati *kompem aku menang la*

sekaliiii.....haremmmmmmm...

sapek yg kitorg nampak je rendah tu menang!

162 cm hokey dia!!!!!!!!!

aku kalah 0.5 cm je kotttttttt....

nampak itu makhluk baju merah? tula sapek,kazen hayyan. nak no tepon? hayyan kata not available...hahahaha..aku je ley ade no dia. ade ke??? lalalala~

p/s: makan banyak sekarang then naek 2 kilo. ngah usaha lg nak tambah lg 3 kilo. siap sedialah ko perut!



10 comments :

  1. org yg kurus nk gemuk....

    org yg gemuk nk kurus...

    bersyukur la ape yg ade....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ok ler tue...

    kurus kn besh..

    senang nk cr saiz baju..
    hahahah ;)

    ReplyDelete
  4. hahahah...izan2...org nk kurus..dia nak gemok..heheh..jom tuka badan jom..huhuhu...

    ReplyDelete
  5. kak ida --> tiap org kan berbeda kak ;P
    ecececeeeeeeee...

    ctfara-->da kene tegur mula la rase tak puas hati ;P

    violetless-->jom2~ bertukar!

    ReplyDelete
  6. babe..jgn over2 tambah berat..
    nnt x muat pakai suar lg dah..
    hik3

    ReplyDelete
  7. haiyarkkkkkkk....
    atie bocor rahsiaaaaaa ;(

    ReplyDelete
  8. haiyarkkkkkkk....
    atie bocor rahsiaaaaaa ;(

    ReplyDelete

leave me some words ;)