Followers

Saturday, October 17, 2009

papadom

PAPADOM!

pergi la tgkkkkkk...kompem puas hati! tapi perlu di ingatkan kalau tanak malu jgn bawa kekasih,skendel,org yg korg suke or yg seangkatan dengan nya. ini adalah kerana aku takut korg malu nak nanges dengan jujur nanti. hahahaha

sedangkan aku ni yg pi ngan member2 pompuan pon terpaksa kontrol2 sikit takut diorg tak ngaku kwn plak nanti ;P

tapi atie,yuni and yan takan wat cam tu kan? kan koranggg ;) *diorg dah lali ngan sikap tangkap lentok aku time layan muvie*

even cerita im not single pon aku nanges ohhh...*sangat la cengeng ko mak cik oiiiii*

padahal kalau duk tgh sedih susah plak kan nak nanges,myb sebab aku ni cepat tersentuh ngan cerita kesusahan and kesedihan org laen berbanding diri aku sendiri..*aku ke yg taip tu?*

bayangkan jela,aku dari tade perasaan nak balik minggu ni,konon2 nak siapkan kerja finance aku so nak continue study *continue???* then terus rasa nak balik,nak peluk cium ayah aku ketat2! rase cam banyak plak susahkan hj.salleh selama aku hidup ni. aku kira masih bertuah punya ayah. kalau nak suruh aku bayangkan hidup ni tanpa ayah...jgn nak suruh aku bayangkan! aku tanak tempuh saat tu kalau bolehhh...

tapi...

kerja finance aku tak siap lagi! shito tol la...

*aiyark! cepat2 taip ni nak sambung wat kerja*

sambung cerita gatal2 aku semalam,

topex-->muke tak siap tu adalah muke bangun pagi lambat then tak sempat nak bersiap tgk cermin.

my adore ada lam kelas...haiyoyoooo...malu la nak masuk kls ngan muke tak siap niiii...*die tak pandang ko pon izan!*

so,ape strategi aku seterusnye eh pas ni? no telefon dia takde. alamat rumah takde. tu pon setakat chat dekat fb je...ym pon tak de ok! ;(

cam tipis je peluang ni...

kalau wat muke cam ni korg rase kene reject ke tak? lalalala

p/s: i got flu today because for the whole time im watching papadom,i cant stop cry.




15 comments :

  1. ala2...comeynya muka tu..tak sampai ati nak rejek...

    cayok2 cik izan..kalo berjodoh musti ada puya...huhu

    ReplyDelete
  2. konfem kne rejek!...
    buang cincin tuh..
    nnt dy egt ko da tunang/kwen..

    a'a ritu tgok gak papadom..
    mmg keras urat kentut aku thn nges.. huhu.. mbr rmai tuh..
    plg ske mak dy..
    hantum yg comel!

    ReplyDelete
  3. best eh papadom?
    tak tgk lagi. haha.

    btw tu mcm la reta wani ja?
    haha

    ReplyDelete
  4. nada-->tu kereta kwn aku. myvi gak ;)
    kereta wanie berehat sebentar..

    ReplyDelete
  5. luvida-->dari 5 bintang izan kasik 10 bintang! ;)

    ReplyDelete
  6. Privacy_Resident--> kan topex kannn ;) jom tgk lg?

    ReplyDelete
  7. adeh...
    ni lam pic yunk..
    cam ne nak vuanggggg ;P

    ReplyDelete
  8. ouh ok....kene tgk ni..huhuu....

    ReplyDelete
  9. ouh ok....kene tgk ni..huhuu....

    ReplyDelete

leave me some words ;)