Followers

Friday, October 16, 2009

mood gatal ;)


nak kuar tgk wayang. cerita apa? cuba tekaaaaaaaa,teka la teka laaaaaaa....*gedik ohhh ko skg izan*

semalam kata nak melaram and menyemart 24/7 kan??? sekali pg td lambat bangun. tu la natijah nye bila pas subuh tidur balik. kelam kabit *baru belajar perkataan ni dr hayyan* aku siap. sup sap supppppppppp siap! ;)

ingat pagi ni ade presentation mis. malam td punya la tekun aku duk siapkan kerja mis yg nak kena hantar arini. and kaji selidik sikit slide yg susan wat. sekaliiiiiiiiii....

*depan pintu dewan kuliah* "kelas combine dengan set 2". aku set 1...mmg tade la presentation sebab dr.rosmah ade kerja laen...

yippi!!!!!!!! ;)

tapiiiiiiiiii...alamekkkkkkkkk...muke tak siap*bak kata atie* then?
aiyark2...lariiii...

p/s:makin gatal ni. jgn tegur2 aku kalau nampak takut berjangkit ;P



7 comments :

  1. wahahah..klaka la cik izan ni..
    da terpikat ngn sapa tu..story la sket..

    ReplyDelete
  2. haha.
    movie pew yg best skg???
    ouh sudah lme xtgok muviee..

    ReplyDelete
  3. tadi aku bantai tgk 2 movie oh.

    1. papadom - best2 afdlin dah pandai bikin jalan cerita.

    2. pandarom - camtuh la kot eja dia. best sampai aku kata "bila la nak abis cerita ni" bkn sebab bosan tapi sebab malas nak terkejut dah, rasa nak maki hamun je cerita banyak terkejut2 camtu!

    apepon muka tak siap mcm mane? ahha!

    ReplyDelete
  4. violetless-->tungguuu,kalau tak dapat malu je nanti story lebih2 ;P

    ReplyDelete
  5. geeds-->semalam izan tgk papadom!
    sgt menyentuh perasaan. rasa nak teriak je kuat2 kat lam tu ;P

    ReplyDelete
  6. topx-->pandarom aku nak kene ajak lelaki gagah untuk nuntun bersama...;P kot2 ley tumpang bahu...kah3~

    muke tak siap tu ko kene tye atie ;)

    ReplyDelete
  7. wahahah..klaka la cik izan ni..
    da terpikat ngn sapa tu..story la sket..

    ReplyDelete

leave me some words ;)