Followers

Saturday, October 31, 2009

killing me softly

selasa minggu depan paper finance. it is a killer paper for me. last mid exam pon aku dapat cukup2 makan je ye kwn2. cukup2 makan di sini hanya melepasi markah lulus.*ini serius aku cakap betul* so ape aku kene buat untuk pastikan aku dapat B dan ke atas tuk paper ni???*B je? jadila...mak aku kata ukur baju dibadan sendiri*

kene stady start dr ptg ni sampai malam selasa. kalau aku ngantuk aku hupdate blog yer...makne nye skg aku ngah ape? ngantukkkkkkkkk...

sebab tu kwn2 duk tanya,"kau kan izan. makin nak exam makin kerap hupdate aku tgk." jawapannye kwn2. aku selalu mengantuk bila study. nampak sgt study dengan keadaan terpaksa. *mintak2 la berkat ilmu aku belajar ni*

jgn nak komplen2 kalau mata aku sembab ke hape ke. sebab aku mmg kekurangan tidur. kalau aku da start tidur mmg tade nye nak bangun nak study. so better tak yah tidur.

cam pg td,aku tidur lam kul 3 pagi. pesan kat kak zie malam tu kata esok kalau aku tak bangun kejutkan aku.

bagun solat subuh kul 6 lebih. then tidur balik. kul 7.30 pagi kak zie kejut...
aku? celik mata matikan alarm fon tdo balik.
7.45 kak zie kejut lg.
aku? bagun matikan alarm fon.
7.55? aku bagun sendiri!
sebab da lambat nak siap!

kul 8 pagi hayyan msg tanya aku mana. diorg semua lam kereta da nak g exam.
huaaaaaaaaaaa...
aku lambat!


p/s: ready to make a move...i like to move it move it..u like??? move it!



11 comments :

  1. ada lagi 2 hari... xkan x sempat kut... rilek la... (bercakap sambil mengusap2 tanduk dan ekor...)

    ReplyDelete
  2. ahaha~
    aq xngntok kalo siang~
    mlm aq ngntox~
    tp aq xhapdet!
    ngee~

    ReplyDelete
  3. patotla lambat kome td..
    aku da agak da mesti ade org siap lambat..hik3
    ;p

    *kalo ngantok mlm2 ajak aku g 7e beli obat julap eh..hehe

    oh btw..aku sapot ko make a move..i like to movie it move it too..;)

    ReplyDelete
  4. acan--> nape?
    acan da bertukar jd kerbau ke duk ade ekor and tanduk???
    ;P

    ReplyDelete
  5. chentamaya-->ko da hupdate kan? aku da bace ;)

    ReplyDelete
  6. atie-->haip2~
    ok,malam ni kantuk lg kite pi mam mekdi nak? aku teringin nak makan chocotop la bebeh ;(

    ReplyDelete
  7. bu-->and ia berjangkit bu. baek pakai mask ;)

    ReplyDelete
  8. makhluk jahat yg tercipta dari api...

    ReplyDelete

leave me some words ;)