Followers

Saturday, October 31, 2009

satu malaysia

motip??? gambar opan house umah hayyan aku letak? suke ati la kannnnnn...*tgk2,mule da nak cari gado*

esok paper koke. khidmat masyarakat. masa lam sejam je. start kul 8.30 pagi makanya habis kul bape kakak2 and abg2? yerrrrrrrrr...9.30 pagi yer...pandai ;)

isi kandungan paper ni aku tak taw cam ne,tapi bolat2 je rasenye. baca pon nota slide je. siap terkenangkan subjek sejarah masa form 5 dolu2 gitu...kenapa ini terjadi? belajau balik sal pentadbiran malaysia gitu...

so malam ni berjiwa satu malaysia. tibe2 timbul semangat keMALAYSIANan dalam diri ku. esok nak pakai baju bendera malaysia boley? *semangat tu lam hati izan,tak yah nak menunjuk!*

semalam hari apa? jumaat kan...*org taw la*

mata yg pura2 tak tengok,tapi tajam menusuk! *tusuk ape? nengok org pakai baju melayu*

makanya aku menjamu mata melihat jejaka2 kacak kolej aku lalu lalang depan blok nak pi solat jumaat. hampir2 di panah asmara aku. nasib lutut aku masih gagah berdiri. kalau jadi macam lutut yuni? mudah lembik lutut katanya...

hai lelaki2 sekalian,usah dikau godai aku lg dengan memakai baju melayu begitu. sesungguhnya iman ku ni tipissssssss...*hanya untuk lelaki,bukan separuh lelaki*

aleppppp,usah goda2 maksu dengan mata ko yg baru pas kene minyak tanah tu. maksu ni ngah nak cari paksu tuk aleppppp...

p/s: da stat rindu ishaaaaaaaa...*cam anak kau plak lebih2 nak rindu*



5 comments :

  1. Kami zabarian gi solat pakai casual jer...

    ReplyDelete
  2. Kami zabarian gi solat pakai casual jer...

    ReplyDelete
  3. bu-->owh,so pas ni hari jumaat je nak lepak zaba je. sebab tak de la sampai nak kene panahan asmara.

    ReplyDelete

leave me some words ;)