Followers

Monday, October 12, 2009

taktik lama la ;P

nampaknya entri lepas mendapat komen pedas dr seorg blogger yg da jarang update blog nye. siapakah dia? sila refer disini. hahahaa...terasa takut plak nak ke kelas ppk nt ;P

kepada kak na, mmg izan akan nikmati zaman bujang trantangtang ini sampai muntah hijau ;) tak pon nt kite camping kat hot spring sungai klah je la kak? nak? ;)

ape kes reply komen kat entri ni? korg ade kesah ke? aku? ade kesah? blog sape??? ;P

mampos kene lagi pas ni. tolong jgn anti blog aku eh...

memandangkan semua da siap2 pasang khemah kan ptg tu. so diorg kasik masa rest,mandi2 then solat dulu pastu kumpul balik makan malam.

aku tak taw nak kata pe ngan kwn2 aku ni. kalau jumpa makanan semua bertukar jadi monster...yona siap kene lari2 malu makan kat bawah meja ;P *padahal die amek epal dia jatuh kat bwh tu*

towel ni la yg aku tempah kat wak sebelum malam yg aku eksiden tu ;P thanks to wak sebab watkan towel ni. baju tu 10 hengget je. aku tak taw mana post baju tempah baju ni. so far ok la,kaen cotton. aku,yan,yuni,atie,teha,izah post cenderamata.

cam biasa la,mesti ade sesi pemecahan ais kan kalau kite pi camping ngan ramai2 ni. selalunye aku mesti terlepas la kalau bab2 kene dende ke kene memalukan diri sendiri depan org ramai ni ke. tapi malam tu....

aku ngan yona plak terkena. actually kitorg maen kotak beracun. tak taw apa itu? google la kwn2 eh...yona kene menari tarian melayu. mmg sporting habes la yona. siap ade pasang music lg. aku plak kene wat gaya perenang naek kuda. apakah? agak2 korg aku wat cam ne?

da settle bab2 gedik2 kenekan org ni. tibe2 je semua nak marah2 tibe. konon ade bebudak wat salah sepanjang perjalanan nak ke sana. sebenarnye diorg plan nak sambut beday bebudak yg kene panggil konon ade wat salah. alaaaaaaaaaaa...cara lama la korg ;P cube pikir cara paen sikit ;P

lepas makan2 kek semua,ape lg? tdooooooo....kene tidur awal sebab esok adalah misi utama.

MENDAKI SAMBIL BERBAKTI!

p/s: malam tu kene bangun kul 3 pagi plak sebab kene sentri (betul ke ape aku eja ni). masa sentri semua bangun wat muke bertenaga. padahal...*bila nak kul 3.30 ni* nak sambung tdo balik...hahahhaa

10 comments :

  1. mekaseh la izan kerna mempromote blog aku..wuahahahhaha

    *aku prepare belt hitam kat klas ppk nnt..ko siap sedia yek..haiyakk!!!

    ReplyDelete
  2. sesame bebeh ;)
    sundae eh 1!

    sup sap supppppppp...*praktis menepis penangan atie nt*

    ReplyDelete
  3. korg gi camping ni wat sendiri2 ke?

    ReplyDelete
  4. yup ;)
    tapi ade pengiring la...
    still under ukm ;)

    ReplyDelete
  5. ho gitu yer... jom la join kitorang, buat sendiri2 jer. next trip nak gi bulan 11 kut. ada brani? huhu...

    ReplyDelete
  6. ahah! mahu tidur mana?
    dengan siapa lg?
    *mood gatal timbul*

    ReplyDelete
  7. tido khemah sendiri sudah... nk tido khemah acan pun boley... haha... bdk2 metc ni,wak ke, ad ke, wan karim, azha...

    ReplyDelete
  8. la...nehi plak. jom la, ajak a kwn2 izan skali...ngeee...

    ReplyDelete
  9. la...nehi plak. jom la, ajak a kwn2 izan skali...ngeee...

    ReplyDelete

leave me some words ;)