Followers

Tuesday, October 27, 2009

sehengget enam posen je!

kalau la...
haish...
kalau laaaaaa....

and kalau laaaaaaaaa....

kalau la aku tahu ubat nak kasik senang berak aku ni sehengget enam posen je sepapan! dari semalam aku beli! kompen aku ley stadi dengan tenang hati dan lapang perut semalam!

*geli? jijik?*
hanya org yg merasa tak uk2 2 hari cam aku ni je tahu azab nye. hadoyaiiiii...

dugaan,dugaan...*tersenyum sesudah lega melepaskan segalanya*

p/s: hati kembali nak bonga2 ;) oh,sayang engkaulah jejaka idaman...muahahaha



8 comments :

  1. cian kamoo.

    makan buah betik banyak2

    ReplyDelete
  2. tu laa
    kan aku dah suruh makan sayur dgn buah byk2
    hhahaha

    ReplyDelete
  3. pisang makan lebih sikit.
    camne leh jadi camtu?

    ReplyDelete
  4. atee-->ko kat depan aku belakang. kire ko bolos dulu ;P

    ReplyDelete
  5. privacy_resident--> esok aku beli pisang bebanyak eh ;) thanks topex...

    ReplyDelete

leave me some words ;)