Followers

Sunday, October 18, 2009

tanak pakai dah.

cerita ini adalah rekaan semata-mata. tiada kene mgena dengan yg masih hidup atau yg sudah tiada.

adam: iman,kau rasa perempuan tu dah ade balak ke?
iman: yg mana?
adam: yg pakai tu tudung belang2 merah and coklat tu.
iman: ooo...yg cun2 tu eh?
adam: cun ke? hahahaha...boleh la...;)
iman: jap eh aku pi cek.
adam: *cam ne la mamat ni nak cek,ley nampak ke atas dahi dia?*

beberapa minit kemudian

iman: dah ada la...ko tackle yg laen je la...
adam: mana ko cek dia dah ada balak ke belum?
iman: aku pi tgk kat jari dia,ade cincin ke tak...hahahaha

adam: *yeke mamat ni*

aku pon pernah dengar benda2 camni. pas ni tanak la pakai pape cincin dah. kang kompem2 aku kene rejek...

hahahaha...

p/s: ade one of my blogger fren also said like that.



14 comments :

  1. salam perkenalan

    hmm.. aku pakai cincin sepuluh jari... patutlah awek lari

    ReplyDelete
  2. nape ko tak pakai sampai jari kaki? ;P

    kompem awek2 dtg balik...

    ReplyDelete
  3. aku pon tanak pakailah camtu.
    ;p

    ReplyDelete
  4. idea yg bgus.
    jgn pkai cincin =)

    ReplyDelete
  5. atee and kak ida--> kome yg dah ade balak pakai la. kang tersalah ngorat plak. kesian la kat insan2 yg tade lg ni ;P

    ReplyDelete
  6. tak leh...
    clearkan dr sebarang tanda ;p

    ReplyDelete
  7. leceh la lau cmnie..
    ak pkai cincin..nnti xdak la owg nk tackle..
    huhuhu

    ReplyDelete
  8. baek ko simpan skg. nanti da jumpe jodoh baru pakai balik ;P

    ReplyDelete
  9. laa....tp syg gilala ngn cincin ni..kena buang la kan sbb nak suh balak2 kat lua tu ngorat i..huuhu..da penah kena da..ada mamat ni tnya da ada balak ey..sbb dia cakap tu cincin kapel kan..ceh!kolot tul!len kali tnya la straigt 4ward..hhuhuh

    ReplyDelete
  10. kak ida ade balak? ouh nooo...

    =p

    ala....belum tunang x pe....

    x yh cincin

    ReplyDelete

leave me some words ;)