Followers

Wednesday, October 21, 2009

u make my heart melt

masa dinner aku last sem,tema nya merah hitam. tapi aku pakai merah coklat. mmg tak mengikut tema. ala,coklat tu pon coklat gelap. so seakan2 hitam sikit. asalkan aku pakai baju merah sudah. baju tu pon sekali je kot aku pakai time dinner hari tu. pas tu aku simpan je lam almari. sebab merah nye mmg merah garang tu. silap2 kalau aku lalu depan lembu jantan mahu nye aku kene kejar. lariiiiiiiiiiiii...

dinner tahun ni aku tak pasti ape tema nya.masa last year punya dinner,time aku duk sedap2 makan. lalu seorg mamat ni. dia tade la pakai tali pinggang besi tajam2,takde pakai spek mata hitam,kemeja belang2,kasut kilat sampai aku ley wat cermin nak betulkan tudung aku yg tengah senget malam tu. takde pakai tie kaler merah garang. tadeeeeee...

yang dia pakai ape? BAJU MELAYU HITAM + SONGKOK kat kepala *takan kat lutut kan* dari berselera aku makan sampai cair eskrem aku malam tu. duk layan mata tengok lelaki tu. nama? aku tak tahu. tahun berapa? kompem la aku tak tahu. ade awek? ADO! sebab aku nampak dia pegangkan handbag seorg pompuan time pompuan tu masuk toilet.

*cis! melepas*

apa yg aku pandang dr seorg lelaki? bukan pakaian mahal. bukan kata2 manis. bukan kenderaan yg aku boleh tumpang ke mana2. bukan duit yg boleh belikan aku brg mahal2. cuma??

kuku kaki yg bersih + baju melayu yang mampu buat aku terpesona. *nape tetibe masuk kuku kaki ni* tapi takkan la time nak pi kls nak pi kerja nak pi ngedate pon nak pakai baju melayukan? tak sesuai la uuuuu...hahahaha

nak ngorat aku,make sure time propose tu pakai baju melayu! gila kejam ko izan! ;P

p/s: nak makan steambot tak tercapai. ;(



8 comments :

  1. kalo nak ngorat cik izan ni kena pakai baju melayu la ey...bukan sy la..org laki kat lua sana la

    ReplyDelete
  2. mulai harini saya akan pkai baju melayu tiap2 hari... =p

    ReplyDelete
  3. lelaki berbaju melayu sgt hot ok.
    haha.
    ;)

    ReplyDelete
  4. violetless-->cepat la bgtaw kwn2 yg laen ;P

    ReplyDelete
  5. ari jumaat ley skudeng pkwe...
    ramai pkai baju melayu..

    ReplyDelete
  6. ari jumaat ley skudeng pkwe...
    ramai pkai baju melayu..

    ReplyDelete

leave me some words ;)