Followers

Sunday, October 11, 2009

halangan dan dugaan

nantikan gambar2 ku di sana? entri seterusnya *aksi2 ganas begini mmg selalu aku buat* ;P

seperti yang dijanjikan ;)

hikhikhikhikkkk...klaka la nak wat report ni. rase cam nak amek UPSR dulu2 lak...

kita mulakan k entri sal perjalanan aku ke gunung angsi *ape kes ayat aku skema ni? * ade gangguan emosi skit skrg...

mengikut perancangan awal,kitorg akan bertolak dengan bus dalam kul 3 ptg cam tu. and akan ada 2 buah kereta yg akan ikut. iaitu kereta abg hani and kereta alip. nak dijadikan perbualan hangat disana nanti,maka aku,hayyan,yuni,atie saja je lambatkan masa nak naek bus. saja je lambat2 masa nak print buku cendemata konon2 tak ley nak print. saja je la lambat2 tanak ikut bus *padahal masa ni hayyan da gelabah beruk cari aku yuni and atie sebab buku cenderamata tak ley nak print*

hayyan: where r u guys? solat jumaat ke? hahaha...buku cenderamata tak ley nak print ni...kusut2...
aku: ok2,aku pi bilik ko.

masa ni dah kul 2.30. aku ngan baju tak siap kemas lg. ngan baru pas mandi...pergi gak la bilik hayyan nak tgk ape masalah printer cik hayyan kita kan. sekali bile kite print je die kecik plak. haish! menguji tahap kesabaran tol! *berpeluh2 takut kene tinggal ngan bus*

atee: otw
aku: tak reply.

kitorg da mintak tolong wanie sebenarnye soh antakan sampai ke pusat pengumpulan pelajar (pusanika). wanie punya tunggu dr pukul 2.30 sampai 3.30 tapi buku cenderamata still tak ley nak print.

hayyan: apa kata kite pi sana naek kereta je? minyak share la eh?
aku,atie,yona,yuni: ok! *suke ohhh naek kereta je*
hayyan: nanti kite singgah hentian kajang print mende alah hampeh ni!
aku,atie,yona,yuni: ok. *senyum*

so kitorg g sana naek kereta hayyan...isi minyak sorg rm3 je. tu yg aku and hayyan pelik tu. cam ne ade org claim duit minyak sampai rm65 sedangkan kitorg pi sana guna rm15 je???

*saja nak timbulkan kontroversi*

bersambung....nak layan nur kasih jap ;)

p/s: aku da reply komen2 korg ;)



2 comments :

leave me some words ;)