Followers

Tuesday, October 06, 2009

akan terbukti suatu hari nanti...


ptg tadi baca blog luvida,tapi aku biasa panggil kak ida jer. sebab beliau lebih veteren dr aku. hik3. tajuk latest entry dia panggilan manja. yaw! kompem lam otak korg teringatkan si dia dan si dia dan si dia lagiiiiiiiii...

lam entry kak ida ni kata ade banyak panggilan yg korg dan korg gune mase bercintan cintun ni. aku baca mana2 entry yg mana cerita pasal love story diorg pon ade banyak panggilan yg dapat aku kenal pasti.

then aku komen la kat kak ida yg aku dulu ngan a.i gune bie and nie. tahu kak ida komen balik hape?????

eleyyy nak tangkap syahdu lak..hahha!
oiyttt betol ke gune bie nie??
huahua~~

ley plak kene gelak kan??? hape? ingat ai tak romantik ke? kate pieces...hanya partner for pieces je tahu yg kita ni caring,loving,loyalt,manje,romantik,akustik???,penyabar,pemberi semangat yg bekobar2,sangat mengambil berat,bertolak ansur and segala sifat mahmudah yg ada di muka bumi Allah ini ;)

then aku tye la nape tak caye ke???

izan,

agak la...
bukan ape, izan ni salu je wt lawak..kak ida x tau mne satu nk caye...tang pgl bienie tu..akk kne siasat dulu...=P

itu yg kak ida reply,hokey...once ai dapat bf nt tgk la bagaimana sifat2 loveable partnerku keluar..tak caye???

try tnye all my EX's...kah3...all? EX's?? termuntah2 korg bace........lalalala~

p/s: mana nak cari bukti ni...haishhh,kantoi nt ;P




8 comments :

  1. hahhaha izan...siap ade entry tu...peww~ risau da kak ida =p

    cepat2 tnjuk bukti...mne no fon ex..? maseh simpn x? nk kol ni..huhukkk =p

    ReplyDelete
  2. pesal pakaian akif tuh cam same je ngan dak sebelah tuh.sehati sejiwa ke?haha

    ReplyDelete
  3. percayalah kak ida, kan izan kan.....lalala;p

    ReplyDelete
  4. hahahha..klakala izan nih...jadikan realiti cecepat...adoi slim melim nye izan..apa rahsia?

    ReplyDelete
  5. kak ida;

    ala kak...
    lupe nak no tepon dia ;P
    hahaha

    ReplyDelete
  6. paan;

    ntah la,kwn baek kot ;P
    hahahaha

    ReplyDelete
  7. arnamee;

    apa yg anda nak kata kan???
    haip2~
    hahahaha

    ReplyDelete
  8. violetless;

    rahsia???
    nanti ada entry ;P
    nantikannnn...hehehehe

    ReplyDelete

leave me some words ;)