Followers

Thursday, October 08, 2009

oh!!!!


aku: abg,ade bag camping tak?
am: bag cam ne kak ijan?
aku: ala,bag yg org pakai nak masuk hutan tu la,yg galas belakang.
am: nak besar ke?
aku: ade besar kecik ke??? hahahaha
am: abg ade yg besar je.
aku: nak pinjam ley? malam ni pas kelas kak ijan amek eh?
am: ok. tapi call abg dulu eh before nak dtg amek,takut ade kat luar plak...hehehe
aku: keluar ajeeeeeeee..........

tapi sampai harini aku tak pi amek2 lagi bag nye,kah3~ ni msg hari rabu aritu,bukan maen nak amek bag kat kazen aku ni awal2,sekali tak amek2.
esok nak pi panjat gunung angsi,beg plak tadak. kasut aku putih plak tu...haish! sape ade kasut kaler hitam? saiz 6. kasik pinjam jap ley???

seluar pon tak de! ape yg ade aku ni???

pakai suar tidur bunga2 boley tak nak panjat gunung? hik3~ comellll....ade je seluar,tapi semua da anta balik rumah,ingat da tak de aktiviti2 lasak lg ha,sekaliiiii........

oh gunung angsi....

p/s: sakt perut,patut la moody je 2,3 hari ni. bulan penuh rupanya.



6 comments :

leave me some words ;)