Followers

Monday, October 12, 2009

jauh lagikah perjalananku?

ayuh kita mendaki! ZZzzzzZZzzzZzz...

bebudak ni kul 6 pagi da bangun. aku? ZzzZzzzzzzzzZZzzz...

pas diorg siap2 solat semua baru masuk khemah balik kejut aku. aku mmg tak sedar ape la time tu. nape aku tak solat??? haip2~ malu la aiii...

bangun2 lam kul 7 pagi da. mmg tak de makne nye la kan nak mandi2 bagai...terus amek towel,toiletries semua pi toilet. siap2,tukar2 pe yg fatut then siap! lalalalalala~ saya da wangi ;)


pemberitahuan di sini kitorg semua mandi ;) *petang semalam*

then,ade sikit sesi warm up dari faizal. mana faizal? nanti aku masukan pic die. masa pagi ni aku masih mamai2 terkenangkan tidur yg indah ;) pastu gerak pi dengar taklimat dr pihak tapak khemah tempat kitorg tumpang tidur...



sebelum apa2 hal yg tak di ingin berlaku. mari kita dengar taklimat dr abg2 ensem ni ok ;) abg yg bawa kitorg naek yg pakai kasut tu. yg berkilat tu tukang cakap je...berkilat itu menawan ;)
i likeeeeeeee...

bermula lah perjalanan kitorg ke gunung angsi. mengikut cerita abg hani. perjalanan kitorg sejauh 800 meter je untuk mendaki. ala,2 kali pusing trek kat stadium ukm ni. biasa aku ley abeskan 4 kali pusing...*velagak eh ko mak cikkk, ko tgk nt*

check point pertama

berehat di check point pertama. masa ni aku rasa cam sengal2 ubi baru. jalan pon still mendatar je lg. kalau nak kene jalan 3 km lg pon aku sanggup ;) tempat ni org panggil tangga batu. muke atie and yuni masa ni masih mampu tersenyum...

jauh lagikah perjalanan ku? mampukan aku????

p/s: gaya mesti ada ;)

4 comments :

leave me some words ;)