Followers

Monday, October 05, 2009

opeh house rumah hayyan


mulakan dengan pic ayam si athiah,mane dia dapat ayam cam ni pon aku tak taw...hahahaha



(dr atas kiri) wanie,yuni,aku,leen,atie,
(bawah dr kiri) yona,kak syaira and hayyan(tuan rumah)


bulan syawal bulan ape kakak2? abg2? (bajet aku muda....) hihihihi...bulan syawal bulan Islam la.kebanyakan org kita mengambil kesempatan ni wat open house,mood raya tu masih ada kan. untung jugak org2 bujang cam aku ni,dapat makan free..jimat lagi! ;)

pergi rumah cik hayyan kat tangkak semalam. gerak dr ukm 2 biji kereta je. kereta wanie and kak syaira. bajet time bagus punya sebab hayyan cakap open house rumah dia makanan di keluarkan beperingkat-peringkat. so kitorg gerak dalam kul 11 pagi sampai rumah hayyan lam kul 1 ptg gak la. sepatutnya sampai lam kul 12.30 tghari da ley sampai,kan aku ni memory kuat,tu yg sampai salah masuk simpang tu. konon ingat jalan. sekali cik athiah kita ok yg tunjukan jalan...nasib ade org yg lemah ingatan macam cik athiah kita. ingat jugak jalan...kalo org yg kuat daya ingatan cam aku ni,banyak bende nak kene pikir...kah3~

sampai je rumah hayyan,salam2 mak die,kakak die,abg2 ensem kat rumah die..hihihi..terus pi cari pinggan,nasi,kuih,air,otak2,karipap,cendul,laksa,ayam percik...banyak g aku makan tapi lupe la..sebab da masuk perut sapo nak ingat lagi ha...da hadam da pon...



semua nak lepak lam rumah je,sebab da kenyang nak kene cari kipas angin la plak kan...kalo dapat layan mata,kompen tak jadi balik ukm petang tu..



semua muka kelaparan,sanggup tahan perut semata-mata nak melantak bebanyak kat rumah hayyan...hahahha


sila abaikan perempuan yg tengah melantak hape lg tu aku tak taw...hidang je makanan die terus pi amek,lepas dia,dia lg,pastu dia lg...and special thanks to kak syaira sebab bawakan kitorg pi open house rumah hayyan ;)


4 comments :

  1. gile bes melantak...huhuuu...
    da mcm uma org kwen da

    ReplyDelete
  2. melantak x hingat dunia..
    camne la bile nak makan pengantin nnt..
    hakhakhak

    ReplyDelete
  3. melantak x hingat dunia..
    camne la bile nak makan pengantin nnt..
    hakhakhak

    ReplyDelete

leave me some words ;)