Followers

Thursday, October 22, 2009

ten teren,,

video

duk belek2 folder video lam laptop aku ni,nampak plak video beday hayyan. masa ni da lewat pon nak sambut coz bz sebab baru daftar masuk awal sem hari tu.

sila abaikan muka hayyan yg nak mintak pelempang dr kitorg. ley plak kan dia wat muke tak bersalah je nak potong kek...kitorg da biase dah ngan muka tu ;P

yg wat tenteren tu yuni,tepuk2 tangan cam separuh nak gila sikit tu yona. aku? suara sedap2 time awal tu aku la ;) terima kasih...

atie? atie mana??? saja tanak jemput dia takut kek abes kalau atie ada ;P hik3~ *takde la,time ni atie sibuk*


5 comments :

leave me some words ;)