Followers

Sunday, October 18, 2009

agenda terpaksa dibatalkan

kerja finance aku tak siappppppp...malam td pas balik dr open house rumah kwn mr.king and rumah kakak mr.king lam kul 11 lebih aku ngan athiah trus boom ke ba bomm.....

tdo ohhh aku ngan atihiah pas tu. mmg tak de nak nyempat la kan nak siapkan kerja finance aku. tapi hari ni aku bertekad!

athiah! kite bolah lakukan. jgn kuar bilik selagi kerja finance tak siap! ok???

maka nya... enggak jadi balik rumah hari ni....

dayahhhhhhh...ampun kan aku. esok aku balik aku terus pi umah ko eh? agak2 ade lg tak lauk kenduri. so tak sempat la nak jumpe lan and wak. waAaaAaaaAAaaa....

adakah aku kawan yg lupakan kwn kalau begini kejadiannya???

p/s: asik melayan blog sampai malam td ade org sound aku "nanti nanges2 lg lam blog kate result teruk!" hamek ko kene sebijik atas btg idung aku.



7 comments :

  1. hahahaha..saba cik izan..jom siapkan keje memasing jom..sy pon same jugak..esok nak antar ni tak siap2 lagik..adoila..

    ReplyDelete
  2. wakaka.
    nangis dalam blog.
    xleh bla!

    aku xnak nangis dalam blog.
    xnak nangis.
    xnak!
    aku kene stdy!
    ok mggu depan aku stdy.
    mggu ni?
    MALAS.

    weeeeeeeee!

    ReplyDelete
  3. Privacy_Resident-->yer topex! ;) malas2 pon steady jerrrr ;P

    ReplyDelete
  4. sila siapkn keje anda.
    xsiap xbley g jln.
    haha.

    ReplyDelete

leave me some words ;)