Followers

Thursday, October 29, 2009

aku yg mengada atau korg yg tak biasa?

asal letak je kepala,zzzzzzzZZZzzz

letak lg? ZZZzzzzZZzzzzzzz

kalau tak letak pon rasa nak letak gak! sebab ape???

ini serius,kalau tade mende ni aku rasa mesti jam tidur aku berbeda dr apa yg aku alami selama ini. kenyenyakan nya? aduh! udah pasti berbeda!

mak aku la ni,manjakan aku dengan mende2 cam ni. kan dah jadi camni...*salahkan mak ke kalau aku yg gedik2 hangkut mende alah ni dr rumah?*

ape die ni izan oiiiiiii...

ni ha,mende purple ni. aku lapik atas tilam and die duduk bwh cadar.

mak aku wat sendiri lapik ni,sebab takut anak die sakit2 belakang tidur atas tilam lembut and empuk kat buzen ni ;P owh! sungguh indah yer kwn2 sekalian. dat y la ai mempunyai tulang belakang yg cantik posisinya ;) yawwwwww

see,how tegang my cadar? *baru tukar cadar berani la kau masukan pic izan,try masuk time hari minggu* saya seorg yg pengemas! take note pls! ;)

p/s: tangan aku terseliuh sebab salah posisi time tidur ptg td ;( sape2 pandai urut?



5 comments :

  1. tengok td sepah je bilik.

    oopsss

    ReplyDelete
  2. kemas la sangat..nak masuk blog baru kemas kut yer atee..

    ReplyDelete
  3. fuiyooooooooooo... motif pintu almari tak close???

    ReplyDelete
  4. mmg suke gitu...biar angin kuar masuk,kalau tak nanti baju bau kepam ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)