Followers

Friday, October 09, 2009

persedian mental dan fizikal

seperti yg sedia maklum aku akan menjalankan tanggungjawab aku sebagai pelajar UKM berjaya dan berdedikasi untuk menyelamatkan dan megindahkan gunung angsi kita. kita? ya gunung kita tanggungjawap kita...ececececeeeeee....

dimana ya gunung angsi ini?
pahang? salah!
kelantan? salah!
perak? salahhhhhhh!

dimana??? kuala pilah,n9 ohhh ;) akhirnya aku kembali juga di sana setelah aku meninggalkannya last time aku amek result ngan mat dulu..mat? abaikan...aku duk ingat dia 2,3 hari ni sebab asyik duk mimpi dia dtg rumah aku je...ape kes??? tararara~

oleh kerana aku da lama tak pi mana2 camping ni,maka selama seminggu ni aku telah membuat beberapa persedian dari segi mental dan fizikal ya kawan2 semua...

dari segi fizikal nya:
1. makan dengan banyak supaya aku tak kebulur kat sana nt.
2. pagi2 aku da bangun basuh baju,supaya pergelangan tangan aku kuat di sana.
3. sit up tiap2 malam supaya abdomen aku ade beberapa pack. maka nya sampai sekarang lum timbul pape pack,yg timbul belly...haish!
4. membasuh rambut aku pagi tadi.
5. berlari2 anak bila aku lambat time hayyan tunggu aku if aku lambat nak ke kelas.


persedian mental *ini penting ok kwn2*
1. yoga,supaya apa jua bunyi nyamuk yg dtg kita boleh bersabar.
2. aku telah cuba untuk menahan kentut selama mana yg mungkin. takut terlepas lam khemah.

barang mandi wajib ohh..takut nanti ado org pengsan bukan sebab penat panjat gunung,pengsan sebab busuk tak mandi.* tu bukan salah aku sebab aku bw barang mandi ni,nampak tak???* bawa je ni,mandi tak taw la sempat ke tak...hahahaha

roti tu penting,untuk kudapan ringan...*ringan??* minyak gamat panas? untuk sengatan2 nyamuk...ubat ketiak? harus! kalau tak jgn masuk khemah aku kalau tak pakai ni!

3 helai baju,3 seluar *sehelai lg bakal atie bawa*

habis la kasut putih akuuuuuuu...nehi2~

p/s: jgn rindu2 aku,sebab aku takut la batuk2 kat sana korg asyik sebut nama aku je kan ;) jgn la cam tu,kesian kan kat aku sikit...

p/s/s: jgn lupe doakan keselamatan aku di sana ;)

p/s/s/s: dah la izan oiiii...semak!

lebiu all ;) muah2~


13 comments :

  1. izan...baju ngn sua kecik x bwk ke? xde pon gamba?
    hahhahha

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    epy camping!
    make sure kasut yg dibawa blk slps camping still putih. can arh?
    lol.
    ;p

    ReplyDelete
  3. ingat persediaan tok final :PP

    hehe
    ati2 dear
    always pray for you

    ReplyDelete
  4. haha..perlu ke butterscotch tuh?? perluuu. pi naik gunung syok2 okay!

    ReplyDelete
  5. izan..betol kate kak ida..
    ko x bawak suar dalam suar ngan baju dalam baju punye ke????
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. sitie bum bum--> betul2~ saya sokong 100%! ;)

    ReplyDelete
  7. luvida-->adeh,bawa la...
    malu nak masukan pic nye ;P

    ReplyDelete
  8. geeds-->dah terbukti geeds,izan nya kasut kat tapak je kotor... ;)

    ReplyDelete
  9. syarinie-->hahaha...
    persediaan final?
    erkkkkk~
    nway thanks ;)

    ReplyDelete
  10. amalina--> aku kuat makan skg ama...
    nanti ko tgk la aku,da bolat cam tong ;P

    ReplyDelete
  11. atee-->haip2~
    nak kene babab niiiii...
    buli aiiiiiiii ;P

    ReplyDelete
  12. atee-->haip2~
    nak kene babab niiiii...
    buli aiiiiiiii ;P

    ReplyDelete

leave me some words ;)